علیرضا علیزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور ارتقای کیفیت شاخص های فنی در حوزه انرژی برق پروژه هایی انجام شده و برخی دیگر نیز در دست اجراست.
وی اظهارکرد: با توجه به اینکه یکی از شاخص های اصلی کشور کاهش تلفات انرژی و افزایش راندمان شبکه و نیروگاه هاست و این مهم در دولت تدبیر و امید نیز دنبال می شد، این برنامه مهم در شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نیز اجرا می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: سال 91 تلفات انرژی در سطح این استان 11 درصد بود که این رقم طی چهار سال گذشته فعالیت دولت تدبیر و امید و با اجرای پروژه های 24 گانه و عملیات متعدد کاهش تلفات انرژی به 8.3 دهم درصد در استان رسید.
علیزاده میزان تلفات انرژی در سطح کشور را 10 درصد اعلام کرد و افزود: شبکه زنجان در کاهش تلفات انرژی بسیار موفق بوده و از متوسط کشوری نیز کمتر است.
وی تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام شده درصدد هستیم با اجرای عملیات 24 گانه طی سالجاری تلفات 8.3 به 7.8 درصد برسد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: اجرای شبکه های کابل خودنگهدار، ارتقای شاخص کیفیت صنعت برق و استفاده از سیسم جی ای اس در سطح شبکه های فشار ضعیف محلات زنجان موجب کاهش تلفات انرژی می شود.
به گزارش ایرنا، شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نزدیک به 410 هزار مشترک دارد که 330 هزار مشترک خانگی، 45 هزار تجاری، 13 هزار و 500 اداری و عمومی، هفت هزار و 500 کشاورزی و سه هزار مشترک صنعتی است.
بیش از 50 درصد انرژی برق این استان در مراکز صنعتی مورد استفاده قرار گرفته و به منظور توسعه منطقه و اشتغال تبدیل به ارزش افزوده می شود.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.