محمود آقامحمدیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از 15 تا 19 شهریور امسال همزمان با تعطیلات عید غدیر خم و آغاز دور دیگری از سفرها، مصرف بنزین معمولی و سوپر 6 میلیون و 125 هزار لیتر و نفتگاز نیز 6 میلیون و 165 هزار لیتر ثبت شد.
به گفته وی، در تعطیلات عید غدیر سال گذشته مصرف بنزین سوپر و معمولی پنج میلیون و 500 هزار لیتر و نفتگاز نیز پنج میلیون و 524 هزار لیتر بود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: مصرف این فرآورده های نفتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 11 درصدی را نشان می دهد.
آقامحمدیان، بیشترین مصرف نفتگاز، بنزین سوپر و معمولی را در ناحیه مرکزی زنجان واقع در جایگاه های اتوبان زنجان – تبریز، جاده های شریانی زنجان – بیجار و زنجان - طارم اعلام کرد.
وی خاطرنشان کرد: بیشترین مصرف نفتگاز در این جایگاه ها سه میلیون و 695 هزار لیتر و نفتگاز نیز سه میلیون و 859 هزار لیتر بود.
به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، کمترین میزان مصرف نیز در ناحیه قیدار با 34 هزار لیتر مصرف بنزین سوپر و معمولی و 411 هزار لیتر نیز نفتگاز بوده است.
به گزارش ایرنا، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان دارای 53 جایگاه عرضه فرآورده نفتی مایع و 40 جایگاه عرضه سی ان جی است.
هموطنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا داشتن انتقاد، پیشنهاد و ارائه راهکار، مورد را با سامانه 09627 و یا از طریق شماره 3000249627 طی 24 ساعت از شبانه روز اطلاع رسانی کنند.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.