به گزارش ایرنا ، محمدرضا یوسفی شامگاه یکشنبه در آئین اختتامیه نخستین نمایشگاه فن بازار بخش تعاون استان زنجان به حضور جوانان با استعداد در خانه تعاونگران استان اشاره کرد و افزود: خانه تعاونگران استان رقیب هیچ دستگاهی نیست، بلکه در کنار همه دستگاه‌ها برای ایجاد تحول وتحرک در بخش تعاون قرار گرفته است.
خانه تعاونگران با هدف شناسایی و کمک به حل مشکلات و بهبود مدیریت در تعاونی ها و تلاش برای سرعت بخشیدن به توسعه بخش تعاونی فعالیت می کند.
یوسفی با بیان اینکه بی توجهی به توانمندی تعاونی ها زمینه ساز مشکلات عدیده در این بخش است، خاطرنشان کرد: هم اکنون ظرفیت های بسیاری برای بهره گیری از توانمندی تعاونی ها وجود دارد و در صورتی که همگرایی و هم افزایی در این زمینه افزایش یابد، می توان تغییراتی در وضعیت کنونی این بخش ایجادکرد.
به گزارش ایرنا ، نخستین فن بازار بخش تعاون استان زنجان همزمان با هفته تعاون از 13 تا 19 شهریور جاری در مجموعه فرهنگی و تاریخی موزه کارخانه کبریت به همت خانه تعاون گران زنجان دایر شد.
در این نمایشگاه شرکت های تعاونی دانش بنیان، تولید، صنعتی، کشاورزی، صنایع دستی، خدماتی، فنی و مهندسی، صنایع تبدیلی و مسکن استان زنجان در قالب 43 غرفه، محصولات خود را برای یافتن سرمایه گذار و حامی مالی عرضه کردند.
درآئین اختتامیه نمایشگاه فن بازار بخش تعاون استان زنجان از غرفه های برتر نیز قدردانی شد.
8068/7312
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.