هدایت صفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در طول سال 2 جشن گسترده توسط این نهاد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان برگزار می شود و جشن عاطفه‌ها برای تامین نیازهای دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد در آستانه بازگشایی مدارس و جشن نیکوکاری باهدف تامین منابع مالی موردنیاز برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های نیازمند تحت حمایت در آستانه سال نو برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها امسال با شعار 'مهر در انتظار همدلی' در این استان و همزمان با سراسر کشور طی روزهای 23 شهریور در پایگاه‌های کمیته امداد ، 24شهریور در مصلی های نماز جمعه و 19 مهر در سطح مدارس استان زنجان برگزار می‌شود.
صفری اضافه کرد: رویکرد برگزاری جشن عاطفه‌ها توجه به ارتقای کیفیت برگزاری این مراسم ملی و معنوی با ایجاد ارتباط چهره به چهره با خیران، نیکوکاران، جامعه اصناف، جامعه پزشکی، واحدهای تولیدی و صنعتی است.
وی بیان کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تامین هزینه‌های موردنیاز دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد از ابتدای شهریور سال جاری آغازشده و از ابتدای اجرای این طرح تاکنون مبلغ 197میلیون تومان جمع‌آوری و به‌ صورت هدفمند در بین دانش آموزان نیازمند هزینه شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ادامه داد: طی سال گذشته 921 میلیون تومان در قالب جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد کمک شد و بر این اساس و پیش بینی می شود به‌ منظور تامین هزینه‌های تحصیلی و تهیه کیف ، کفش ، پوشاک و لوازم‌التحریر موردنیاز دانش آموزان تحت حمایت کمیته این نهاد در قالب جشن عاطفه‌ها یک میلیارد 300 میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شود.
وی خاطر نشان کرد: بسترسازی های لازم برای توسعه مشارکت خیران از طریق الکترونیکی و غیرحضوری در جشن عاطفه‌های امسال انجام گرفته و خیران می‌توانند با شماره‌گیری #1*8877* و نرم‌افزار سکه کمک‌های خود را به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد از طریق تلفن همراه پرداخت کنند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 22 هزار و 500 خانوار با جمعیت 39 هزار نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار ، 17هزار سالمند، 3 هزار و 700 دانشجو و دانش ‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی است.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار : اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.