به گزارش ایرنا، فرامرز نیک سرشت روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان زنجان افزود: هر دستگاهی در ابتدای سال، برای خود برنامه آموزشی درون سازمانی خاصی دارد که از سوی سازمان مرکزی طراحی شده است.
وی یادآورشد: این آموزش های ضمن خدمت در پرونده آموزشی کارکنان ثبت و متناسب با نوع وظایف آنان ارائه می شود.
نیک سرشت اظهار کرد: می توان برنامه های هر ساله همه دستگاه های دولتی را دریافت و متناسب با نیاز آن سازمان ها اقدام به ارائه و برگزاری دوره های آموزشی کرد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان هم در ادامه این جلسه به آغاز فعالیت سیستم امتیاز بندی و امتیاز دهی به دستگاه های دولتی با رویکردی متفاوت از گذشته اشاره کرد.
شهرام طهماسبی خاطرنشان کرد: در این رویکرد، توجه به کار تیمی، مشارکت با سایر دستگاه ها در اجرای برنامه ها به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی، همکاری با مدیریت استان، تلاش برای واگذاری پروژه های نیمه تمام، برون سپاری وظایف، پرداخت هدفمند، مدیریتی و اصولی و توجه به انگیزش در سازمان ملاک ارزیابی قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: روند نقل و انتقالات پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی کند است و وجود پروژه نیمه تمام در دست دستگاه های دولتی قابل قبول نیست.
طهماسبی تاکید کرد: برای آنکه دستگاه ها عملکرد خوبی از خود نشان دهند، به حتم باید یک کارشناس زبده آشنا به مسائل مدیریتی را به کار بگیرند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان در ادامه آموزش را یکی از الزامات فرایند توسعه خواند و افزود: در حوزه های مختلف به خصوص دانش مدیریتی، باید آموزش کافی ارائه شود.
وی هزینه برای آموزش را سرمایه گذاری برای جامعه خواند و اظهار کرد: در صورتی که با طی این آموزش ها بهبودی در عملکرد کارکنان حاصل شد، حرکت در مسیر توسعه هم سرعت می یابد.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.