به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید یعقوب موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: منظور مدعیان حقوق بشر، از بشر و انسان چه کسانی هستند؟ آیا مسلمانان میانماری، یمنی، بحرینی و فلسطینی بشر محسوب نمی شوند؟
وی یادآورشد: به حتم از نظر این مدافعان حقوق بشر، داعشی ها، سلفی ها، تکفیری ها و انسان های سفاک و خونریز بشر مد نظر هستند.
حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: جنایاتی که انسان های دیو صفت در میانمار با کشتار مسلمانان بی گناه مرتکب می شوند، دل هر انسانی را به درد می آورد.
امام جمعه موقت زنجان گفت: این انسان های مظلوم فریاد استمداد به سر داده اند اما کسی نیست که پاسخ گوید، آنان که پاسخ می گویند قدرت امداد ندارند و صاحبان قدرت هم اراده ای برای این کمک رسانی ندارند.
وی در ادامه سخنان خود به فرا رسیدن عید سعید غدیر اشاره و خاطر نشان کرد: همه مسلمانان به هر میزان که می توانند این روز را زنده نگه دارند.
حجت الاسلام موسوی در ادامه سخنان خود به وعده وزیر ورزش و جوانان مبنی بر تلاش برای ایجاد شرایط و فضای مناسب حضور خانواده ها در ورزشگاه ها اشاره کرد و افزود: مساله کنونی جامعه حل مشکل بیکاری و ازدواج جوانان، توسعه دین، گسترش حجاب و عفاف و ولایتمداری است.
وی تاکید کرد: جامعه باید به سمت ولایتمداری و اطاعت از فرامین رهبری حرکت کند چرا که سخنان و دستورات رهبر معظم انقلاب همان سخنان پیامبر(ص) و امام علی(ع) است.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.