به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ناصر مقدم، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اعلام کرد: جشن عید غدیر و اختتامیه جشنواره موسیقی راس ساعت ١٩ روز جمعه این هفته در سالن روباز گاوازنگ برگزار شده و بیش از ١٠٠ برگزیده جشنواره موسیقی در این برنامه مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به سابقه برگزاری جشنواره موسیقی آوای امید در سال‌های گذشته گفت: هر سال این جشنواره در دهه فجر برگزار می‌شد ولی امسال به دلیل تقارن ایام شهادت حضرت فاطمه با دهه فجر تصمیم گرفتیم جشنواره موسیقی را در دهه ولایت ( عید قربان تا غدیر) برگزار کنیم.

وی بر برگزاری ویژه برنامه‌های عید غدیر همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی تاکید کرده و افزود: امسال به دلیل برگزاری جشنواره موسیقی در تابستان و تقارن آن با شب عید غدیر در نظر داریم مراسم اختتامیه را از سالن هلال به محل سینما روباز گاوازنگ تغییر دهیم تا عموم مردم بتوانند در این مراسم شرکت کنند.

مقدم هدف از تغییر محل برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی آوای امید را پررنگ‌تر کردن جشن عید غدیر برای عموم مردم دانسته و ادامه داد: در این برنامه، پنج گروه موسیقی به اجرای زنده پرداخته و مراسم با نورافشانی و شعرخوانی به مناسبت عید غدیر همراه خواهد بود.

 

پنجمین جشنواره موسقی امید از ١٠ شهریورماه با حضور ٢٧٠ هنرجو در بخش تک‌نوازی و ٢٧ گروه در بخش گروه‌نوازی آغاز شده و تا جمعه ١٧ شهریورماه ادامه دارد.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 734330
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.