به گزارش ایرنا ، جواد رحمتی روز دوشنبه در جشنواره شهید رجایی شهرستان ابهر اظهار کرد: هشتم شهریور بهانه ای است تا تلاشگران و خدمتگزاران مردم در دولت خدمات یک ساله خود را به مردم بازگو کنند.
وی افزود: خوشحالیم که انقلاب اسلامی در سی و نهمین سال خود با وجود انواع سنگ اندازی دشمنان همچنان مسیر رشد و بالندگی خود را طی می کند.
این مسئول خاطرنشان کرد: تلاش بسیاری انجام شد تا فضای سالمی از دولت و ذهنیت مثبتی در جامعه ایجاد کنیم تا به این نقطه تعالی برسیم، امیدواریم در دوره دوم دولت دکتر روحانی شاهد رونق و پیشرفت اقتصادی باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به جشنواره شهید رجایی بیان کرد: هر ساله در این روزها بر اساس شاخص هایی به صورت سمبلیک با یک مقایسه نسبی، کارمند و کارشناس نمونه انتخاب می شود تا الگویی برای سایر کارمندان باشد.
رحمتی اضافه کرد: بر اساس تعالیم دینی، بر ضرورت پرهیز از اندوختن لقمه حرام تاکید شده است؛ امروز نیز کم کاری و کم فروشی، نوعی اندوختن لقمه حرام محسوب می شود.
وی یاد آور شد: بخش خصوصی، کارهای دولتی را با نیروی کمتر و کیفیت بالاتر انجام می دهد و در ادارات دولتی، همان کار با تعداد نیروی کاری بیشتر و کیفیت پایین تر انجام می شود که این موضوع، خود موجب نارضایتی ارباب رجوع می شود.
این مسئول گفت: همه کارمندان دولت باید متوجه باشند به خاطر فعالیتی که در قبال آن مزدی دریافت می کنند نباید بر سر کسی منت گذاشته و هر کارمندی باید بداند به تناسب وظیفه ای که دارد، حقوق دریافت می کند و حق هیچگونه اعتراضی در این زمینه وجود ندارد.
وی خاطر نشان کرد: شایسته است حراست سازمان های مختلف دولتی، بدنبال عیب یابی سیستم های اداری باشند تا بتوان به موقع جلوی بروز فسادهای اداری را گرفت.
رحمتی ادامه داد: کارکنان به شدت از توصیه کردن و دنبال رابطه بودن در کار پرهیز کنند ، زیرا این موضوعات در دین ما جایی ندارد و دین ما ظرفیت لازم را برای اداره یک جامعه دارد.
وی تاکید کرد: مدیران باید افراد شاغل در مجموعه خود را برای خدمات رسانی بهتر، کسب رضایتمندی بیشتر مشتریان و همچنین برطرف کردن ذهنیت منفی، درست مدیریت کنند.
فرماندار ابهر نیز در این آیین گفت: شهرستان ابهر در یک سال گذشته بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار ملی جذب کرده است که همه حاصل تلاش مسئولان استانی و شهرستانی بوده است.
علی حیدری افزود: بیشتر دستگاه های ما عملکرد خوبی داشته اند و اگر توفیقی در شهرستان حاصل شده به کمک دستگاه های اجرایی بوده است.
وی خاطرنشان کرد: جشنواره شهید رجایی برای اولین بار در ابهر برگزار شد و برای برگزاری این جشنواره حمایت های ویژه ای از سوی استانداری زنجان صورت گرفت.
به گزارش ایرنا ، در این مراسم از 3 دستگاه تامین اجتماعی ، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش به عنوان دستگاههای برتز در یک سال گذشته قدردانی شد.
شهرستان ابهر با 150 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق زنجان واقع است.
7324/8068
خبرنگار:اکرم بیات ** انتشار دهنده : اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.