به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استاندار زنجان، فرامرز نیک سرشت شامگاه سه شنبه در جشنواره شهید رجایی شهرستان ماهنشان افزود: مسئولان باید با بیان دستاوردهای دولت در چهار سال گذشته و معرفی شخصیت ها و الگوهای برجسته در عرصه های مختلف به آحاد مردم ، فضایی امید آفرین و بانشاط در جامعه فراهم کنند.
وی یادآورشد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید به مردم و نهادینه کردن الگوهای فرهنگی و ارزشی نظام جمهوری اسلامی در جامعه است.
نیک سرشت خاطرنشان کرد: مدیران با ایجاد حلقه ارتباطی موثر بین مردم، در ایجاد و توسعه ظرفیت ها در حوزه های مختلف، نقش موثری داشته باشند.
وی با بیان اشاره به وظایف و رسالت های خطیر مسئولان در جامعه، افزود: مدیران با ایجاد فضایی توام با رفاقت و همدلی، می توانند در جهت ارائه خدمات مناسب به مردم و پیشرفت کشور گام های مطلوبی بردارند و عملکرد موثری داشته و در مقابل شهدا سربلند و سر‌افراز باشند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان گفت: مدیران باید با ارائه خدمات مناسب به مردم در حوزه های مختلف، نشان دهند که علیرغم محدودیت امکانات، منابع مالی و مدیریت محدود، همواره در راستای حل مشکلات جامعه تلاش می کنند.
نیک سرشت با اشاره به اینکه برخی مواقع با وجود محدودیت در اختیارات قانونی، به لحاظ شرایط مکانی و زمانی، امکان ارائه برخی خدمات در جامعه وجود ندارد، تاکید کرد: مدیران باید با رعایت حقوق شهروندان و تکریم آنان، به بیان استنباط مبانی قانونی و منطقی بپردازند.
نیک سرشت داشتن ارتباط منطقی و علمی مدیران با مردم را ضروری خواند و ادامه داد: مدیران باید با توجه به بیانات ائمه معصومین و تاکید مقام معظم رهبری، حول محور رسالت الهی، وظایف و تکالیف خود را به درستی انجام دهند و با مردم مدارا کنند تا چهره مطلوب و واقعی نظام جمهوری اسلامی را برای آحاد جامعه ترسیم کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان در ادامه سخنان خود، به ظرفیت و پتانسیل های موجود در شهرستان ماهنشان اشاره کرد و یادآور شد: این شهرستان با برخورداری از مناطق جغرافیایی مناسب و داشتن منابع آبی، کشاورزی و معدنی، ظرفیت های ویژه ای برای توسعه و پیشرفت دارد.
وی لازمه پیشرفت و آبادانی هر منطقه را توسعه راه های ارتباطی و استفاده صحیح از منابع آبی برشمرد و افزود: با وجود سدها، شهرستان ماهنشان در تامین منابع آبی موفق بوده است، اما متاسفانه راه های این منطقه از استاندارهای لازم برخوردار نیستند، که باید با پیگیری های لازم از سوی مسئولین، راه های ارتباطی این منطقه اصلاح شود.
گفتنی است؛ در پایان مراسم از کارمندان نمونه شهرستان ماهنشان تجلیل به عمل آمد.
شهرستان ماهنشان با حدود 41 هزار نفر جمعیت در فاصله 113 کیلومتری غرب زنجان قرار گرفته‌ و 153روستا و پنج دهستان دارد.
3001/8068
دریافت کننده: مینا افشاری** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.