به گزارش ایرنا ، در مجمع انتخابات هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان زنجان که امروز /سه شنبه/ با حضور 'محمدرضا مظلومی' رئیس فدراسیون در سالن جلسات مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، محمدی قیداری با کسب 14 رای از 14 رای ماخوذه برای سومین بار به این سمت انتخاب شد.
در این مجمع انتخابات تنها یک کاندیدا وجود داشت و سه نفر از 17 عضو ورزش نابینایان و کم بینایان استان زنجان بنا به دلایلی در جلسه حاضر نبودند.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این نشست گفت: این اداره کل به ورزش نابینایان و کم بینایان استان زنجان توجه جدی و بیشتری دارد و در حد وسع و توان از این رشته ورزشی خاص حمایت می کند.
محمد حمزه پور افزود: ورزش های نابینایان و کم بینایان زنجان از ظرفیت های خوب و مناسبی برخوردار است و از فدراسیون این رشته ورزش انتظار می رود حمایت های مادی و معنوی خود را همچنان ادامه دهد.
رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان زنجان نیز در این نشست گفت: امکانات بهزیستی محدود است اما با این وجود در حد وسع و توان از ورزش نابینایان و کم بینایان حمایت می کند.
محمد محمدی قیداری افزود: پارسال بهزیستی زنجان برای ورزش نابینایان و کم بینایان استان زنجان 550 میلیون ریال کمک کرد و در زمان حاضر ورزشکاران این رشته ورزشی نیازمند مجموعه ورزشی اختصاصی هستند.
وی با بیان اینکه نابینایان و کم بینایان باید به سمت ورزش ترغیب و تشویق شوند اظهار کرد: این هیات به استعدادیابی، جوان گرایی و تربیت ورزشکاران مستعد توجه جدی دارد و تلاش می کند هیات های شهرستانی در تمام شهرستان های این استان تشکیل شود.
محمدی قیداری ، توجه به بخش همگانی در ورزش نابینایان و کم بینایان را نیز ضروری خواند و افزود: یکی از مشکلات این هیات، نبود حامی مالی مناسب است اما در حد توان سعی داریم که هیات با کمبود منابع مالی مواجه نشود.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.