به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، جواد رحمتی شامگاه دوشنبه در دیدار با جمعی از اهالی روستای ویر افزود: با اجرای فعالیت های عمرانی در راستای توسعه امور فرهنگی و گردشگری و با ایجاد زیرساخت های لازم، می توان روستای ' ویر' در شهرستان سلطانیه را به منطقه گردشگری ویژه ای تبدیل کرد.
وی یادآورشد: یکی از سیاست های کلان در شکل گیری جمهوری اسلامی، محرومیت زدایی از سطح کشور بوده است.
رحمتی ادامه داد: مشارکت اهالی روستا برای تحقق رویکرد محرومیت زدایی، بسیار کارساز و ضروری است و باید مورد توجه قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: گسترش عدالت اجتماعی و اجرای احکام اسلامی از سیاست های کلان و اصلی نظام جمهوری اسلامی است.
وی تاکید کرد: باید توجه ویژه ای نسبت به اجرای مباحث حوزه اخلاق در لایه های مختلف جامعه وجود داشته باشد.
رحمتی خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی ایران، خدمات ارزشمندی به مردم ارائه شده است و به برکت جانفشانی شهدا و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس و نیز مقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی، ریشه های نظام به طور روزافزونی مستحکم تر می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، این 2 شهید انقلابی را سرمشق و الگویی برای تمامی مسئولین خواند و گفت: این شهیدان نمونه های بی بدیلی از انسان های مخلص و فداکار هستند و سیره زندگی آنها موجب شده، تا همواره نام آنان در تاریخ کشور ثبت و ضبط شود.
بهره برداری از کتابخانه روستای ویر، در کنار افتتاح طرح بهسازی و جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر این روستا، از برنامه های سفر جواد رحمتی بود.
وی همچنین ضمن دیدار با اهالی روستای ویر از عملیات احداث راه ارتباطی ویر سلطانیه بازدید کرد.
افتتاح طرح 21 واحدی بنیاد مسکن شهر سلطانیه و نیز بهره برداری از جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر روستای خیر آباد، از دیگر برنامه های معاون عمرانی استاندار زنجان در این سفر بود.
شهر سلطانیه در 44 کیلومتری مرکز استان زنجان قرار دارد.
3001/6085
دریافت کننده: مینا افشاری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.