به گزارش خبرآنلاین؛ به مناسبت فرارسیدن هفته دولت،بهره برداری از طرح بهسازی معابر روستای خیرآباد با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار سلطانیه، امام جمعه سلطانیه و سایر مسئولان این شهرستان انجام پذیرفت.
این طرح شامل عملیات زیرسازی به مساحت 15000 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال، آسفالت ریزی به مساحت 15000 متر مربع و اعتبار 4500 میلیون ریالی و جدولگذاری به ظول 3000 متر و اعتبار 2300 میلیون ریالی می باشد که در مجموع اعتباری بالغ بر 7600 میلیون ریال را به خود اختصاص داده است.
این مراسم در پایان به بازدید مهندس رحمتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به همراه فرماندار سلطانیه، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و ... از طرح احداث مجموعه واحدهای مسکن در روستای گوزلدره به عنوان مرکز بخش باغ حلی منتهی شد.

طرح بهسازی معابر روستای ویر
در این هفته جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی اعم از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار سلطانیه و ... در مراسم بهره برداری از طرح بهسازی معابر روستای ویر حضور یافتند.
این طرح که شامل عملیات های زیرسازی، جدولگذاری و آسفالت ریزی برخی از خیابانها و معابر روستای ویر می باشد، در مساحتی به وسعت 12000 متر مربع مورد اجرا واقع گردیده و اعتباری بالغ بر 4200 میلیون ریال را به خود اختصاص داده است و همکاری اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان با دهیاری روستا در امر اجرا توانسته است طرح موصوف را به مرحله بهره برداری وارد سازد.

بهره برداری از فاز اول طرح احداث مسکن مهر در شهر سلطانیه
همچنین بهره برداری از فاز اول طرح احداث 21 واحد مسکن درقالب مسکن مهر برای متقاضیانی از سطح شهر سلطانیه، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار سلطانیه، امام جمعه سلطانیه، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و ... به منصه ظهور رسید.
این طرح که در زیربنای کلی 2300 متر مربعی و زیربنای مفیدی با مساحت 1680 متر مربع به اجرا در آمده است، 21 واحد 80 متر مربعی 2 خوابه را در خود جای داده است.
این واحدها دارای تسهیلات دولتی 150 میلیون ریالی می باشند که مابقی اعتبار هزینه شده نیز درقالب آورده متقاضی و به صورت اقساط 2 ساله مورد تامین قرار گرفته است.
زمین این طرح از سوی اداره کل راه و شهرسازی در اختیار مجری پروژه قرار گرفته و در مجموع اعتباری بالغ بر 13/8 میلیارد ریال را به خود اختصاص داده است که در عرض 18 ماه نیز فرآیند اجرای آن به مرحله بهره برداری منتهی شده است.

دیدار مردمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اهالی روستای ویر
به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، دیدار مردمی جواد رحمتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اهالی روستای ویر به وقوع پیوست.
در این دیدار جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی اعم از فرماندار سلطانیه، امام جمعه سلطانیه، مدیران کل برخی از ادارات کل استانی و ... نیز حضور یافتند.
در این مراسم رحمتی به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در ابتدای صحبت های خود ضمن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر این دو شهید انقلابی را سرمشق و الگو برای تمامی مسئولان برشمرد و گفت: اینها نمونه هایی از انسانهای مخلص و فداکاری می باشند که سیره زندگی آنها موجب شده تا در دل تاریخ ثبت و ضبط گردند.
وی ادامه داد: طی دوران انقلاب اسلامی ایران، خدمات ارزنده ای در جای جای این مملکت به منصه ظهور رسیده است که تقدیم شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس و نیز مقاطع مختلف تاریخ این انقلاب الهی موجب شده تا ریشه های نظام بطور روزافزونی مستحکم تر شوند.
این مقام مسئول همچنین به بایسته های رویکردی در زمینه توسعه این روستا اشاره و تاکید کرد: پیوست کارهای عمرانی بایستی امور فرهنگی و توسعه گردشگری باشد تا بتوان با ایجاد زیرساختهای لازم این روستا را به صورت مضاعف به یک منطقه گردشگری قابل توجهی مبدل ساخت.
رحمتی ضمن اشاره به یکی از سیاست های کلان شکل گیری نظام  یعنی محرومیت زدایی از سطح کشور اشاره کرد و افزود: مشارکت اهالی در راستای تحقق هرچه بیشتر این رویکرد کارساز ضروری می باشد که بایستی مورد توجه واقع گردد.
وی گسترش عدالت اجتماعی و اجرای احکام اسلامی را نیز از جمله اولویت دارترین رویکردهای نظام جمهوری اسلامی ایران یادآور شده و تاکید ساختند: بایستی توجهی ویژه ای نسبت به اجرای مباحث مربوط به اخلاقیات در لایه های مختلف جامعه گردد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 727578
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.