علی محمدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس با ساز و کارهای تعریف شده تلاش می شود، میزان پرداختی بدهی مدیریت این استان به دانشگاه علوم پزشکی استان روند بهتری داشته باشد.
وی اظهار کرد: موضوع پرداختی بدهی ها به مراکز دانشگاهی و غیردانشگاهی بین سازمان تامین اجتماعی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دولت بسیار عمیق و ریشه دار محسوب می شود.
محمدی خاطرنشان کرد: بر این اساس دولت 140 هزار میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار است و این در حالی است بخش عمده ای از نیار دارویی کل کشور و علوم پزشکی از طریق شرکت های دارویی این سازمان تامین می شود.
وی بیان کرد: برای رفع این مشکل دولت متعهد شده با توجه به برنامه ششم توسعه طی پنج سال مطالبات خود را پرداخت کرده و به عبارتی حداقل سالانه١٠ درصد از بدهی خود به سازمان را تسویه کند.
مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان خاطر نشان کرد: امسال مقرر شده دولت پنج هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کند و در صورت تحقق این امر بخشی از مشکلات بویژه در حوزه درمانی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.
به گزارش ایرنا ، هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می کنند.
228 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 123 داروخانه و آزمایشگاه، 16 درمانگاه، 14 بیمارستان و کلینیک، 33 مرکز رادیو تراپی، سونوگرافی و فیریوتراپی، هشت شبکه بهداشت، 4 مرکز ام آر آی، سی تی اسکن، پزشکی هسته ای، رادیوتراپی کلینیک مهرانه با اداره کل تامین اجتماعی این استان طرف قرارداد هستند.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار : اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.