کلیم الله وثوقی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در دولت یازدهم 59 طرح با زیربنای 145 هزار و 350 متر مربع با کاربری های فرهنگی، اداری، ورزشی و آموزشی ، درمانی با اعتبار مصوب 90 میلیارد و 608 میلیون تومان بود که از این تعداد 13 طرح افتتاح شد و برای تکمیل 46 طرح باقیمانده 135 میلیارد تومان نیاز است.
این مسئول اعلام کرد: اعتبار مصوب در سال های 92 تا 95 ، مبلغ 90 میلیارد و 608 میلیون تومان بوده که از این میزان 47 میلیارد و 953 میلیون تومان از محل منابع ملی و 38 میلیارد و 350 میلیون تومان آن از محل منابع استانی و چهار میلیارد و 305 میلیون تومان نیز داخلی بوده است.
وی اظهار کرد: طی بازه زمانی یاد شده ، طرح های بیمارستان 220 تختوابی ابهر، ثبت احوال زنجانرود و زرین رود، ساختمان امور مالیاتی هیدج و صائین قلعه، مجتمع حمایتی پیران قیدار، ساختمان امور مالیاتی ابهر، اداره استاندارد ابهر، مجتمع فرهنگی پارک بانوان زنجان، ساختمان پزشکی قانونی خدابنده و سالن ورزشی چند منظوره 800 نفری سجاس تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: هم اکنون بدلیل مشکلات اعتباری تعدادی از طرح ها متوقف شده که از جمله آنها می توان به هنرستان های تجسمی دختران و هنرستان موسیقی زنجان، ساختمان اداری ثبت احوال و کتابخانه مرکزی شهر زنجان اشاره کرد.
وثوقی با بیان اینکه همچنین پنج طرح نیر در دست مطالعه و بقیه نیز در دست اجرا قرار دارد، گفت: از جمله آنها می توان به طرح احداث اداره کل مالیات بر ارزش افزوده استان ، احداث ساختمان فرمانداری ماهنشان، ساختمان فرمانداری سلطانیه و کتابخانه در جه 2 قیدار اشاره کرد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان خاطر نشان کرد: تامین اعتبارات لازم می تواند به پیشبرد و شتاب بخشی در احداث و تکمیل طرح های نیمه تمام این استان منجر شود و تحقق آن چشم انداز بهتری بدنبال دارد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون پنج هزار و 650 کیلومتر راه در استان زنجان وجود دارد که از این میزان چهار هزار و 100 کیلومتر آن راه روستایی و یکهزار و 550 هزار کیلومتر آن راه های اصلی ، فرعی، بزرگراه و آزاد راه است.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.