به گزارش ایرنا، علی حیدری شامگاه شنبه در مراسم افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت ' اعلایی ' با اشاره به بودجه عمرانی 110 میلیارد تومانی استان زنجان در سال قبل، افزود: 40 درصد از بودجه استانی در سال 95 محقق شد که در حدود 50 میلیارد تومان بود.
وی اظهار کرد: از مهر سال قبل تا امسال حدود 2 برابر بودجه عمرانی استان در حوزه درمان شهرستان ابهر هزینه شد که در حدود 80 میلیارد تومان آن از منابع ملی تامین شد.
فرماندار ابهر افزود: در بخش گازرسانی و راه آهن و جاده ترانزیت از محل اعتبارات ملی کارهای شایسته ای در شهرستان انجام شده است.
به گزارش ایرنا، رئیس شبکه علوم پزشکی شهرستان ابهر نیز در این مراسم افزود: مرکز خدمات جامع سلامت اعلایی در 488 مترمربع و 2طبقه با اعتبار 600 میلیون تومان احداث شد.
کوروش شعبانی با اشاره به جذب 58 نیرو شامل کارشناس تغذیه، روانشناس، مراقب سلامت و بهداشت خانواده در طرح تحول سلامت، بیان کرد: مردم با مراجعه به مراکز سلامت شهری از خدمات رایگان این طرح بهره مند شوند چراکه با توجه به تغییر الگوی بیماری ها و در پی آن تغییر نگاه به درمان، لازم است افراد از نظر بیماری های غیر واگیر مانند فشار خون و دیابت مورد بررسی قرار گیرند.
رئیس شبکه علوم پزشکی شهرستان ابهر یادآور شد: در دل سامانه سیب طرح ایراپن ایجاد شده است که در این طرح حدود 720 نفر بیمار دیابتی که از بیماری خود بی اطلاع بودند شناسایی شد.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.