علی باقری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خانه های بهداشت روستاهای هزار رودعلیا، هارون آباد، تسکین، ایچ، انذر جدید و پانسیون پزشکی مرکز جامع سلامت روستایی سانسیز از پروژه هایی است که همزمان با هفته دولت امسال بهره برداری می شود.
به گفته وی، پروژه های گازرسانی به روستاهای گیلانکشه، ونیسر، دهنه، سانسیز و شرکت گیلوان زیتون به بهره برداری می رسد و کلنگ گاز رسانی به روستاهای پاسار، صومعه بر و انارستان نیز بر زمین زده می شود.
فرماندار شهرستان طارم گفت: واحدهای مسکونی احداثی از محل تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی در این شهرستان به طور نمادین به بهره برداری می رسد.
باقری تاکید کرد: در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای، بهسازی و آسفالت راه روستایی ولیس و انارستان به سه راهی چرزه - پاسار به بهره برداری می رسد.
وی خاطرنشان کرد: بهره برداری از یک واحد فرآوری زیتون از پروژه های سرمایه ای در شهرستان طارم به شمار می رود.
فرماندار شهرستان طارم اظهارکرد: علاوه بر پروژه های بیان شده بهره برداری از پروژه های دهیاری ها در سطح روستاهای این شهرستان، خانه عالم، ساختمان های مددجویی، کانال های انتقال آب به زمین های کشاورزی در هفته دولت انجام می شود.
به گزارش ایرنا، شهرستان طارم در شمال استان واقع شده و با استان‌های گیلان، قزوین و اردبیل همسایه است.
عبور رودخانه قزل اوزن به عنوان شاهرگ حیاتی از این شهرستان توانمندی های کشاورزی را دو چندان کرده و موجب رشد، توسعه و رونق اقتصادی منطقه شده است.
این شهرستان به عنوان قطب کشاورزی به ویژه در زمینه تولید محصول زیتون با 45 درصد زیتون کل کشوراین منطقه را به عنوان منطقه استراتژیک کشاورزی استان معرفی می کند.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.