محمدرضا انصاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان آموزش طی این مدت در مراکز دولتی ثابت و سیار، بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر ساعت می‌باشد.
مدیرکل آموزش فنی حرفه ای زنجان با بیان اینکه 835 هزار نفر ساعت در مراکز ثابت دولتی آموزش داده شده است، گفت: این میزان آموزش در شعب شهری 318 هزار نفر ساعت و مناطق روستایی 282 هزار نفر ساعت بوده است.
انصاری افزود: مابقی آموزش های دولتی در جوار دانشگاه، زندان، پادگان، صنایع و صنوف انجام شده است.
وی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی در امر آموزش باعث تسریع در انجام امور خواهد شد، گفت: تاکنون 37 درصد تعهد آموزشی کل سال 96 محقق شده است.
مدیرکل آموزش فنی حرفه ای زنجان با اشاره به اینکه 13 مرکز دولتی در استان داریم، تصریح کرد: در مراکز ثابت استان 230 حرفه، سیار شهری 103، روستایی 64، صنایع و صنوف 58 حرفه آموزش داده می‌شود.
انصاری خاطرنشان کرد: هم اکنون 120 کارگاه فعال در استان داریم و در مجموع 366 حرفه به کارآموزان آموزش داده می شود.
وی تاکید کرد: از 146 آموزشگاه بخش خصوصی 115 آموزشگاه ویژه خواهران و 24 آموزشگاه 2 منظوره فعالیت می‌کنند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای زنجان اضافه کرد: آموزشگاه های خصوصی در این مدت 652 هزار نفر ساعت به کار آموزان آموزش داده اند، که 550 هزار نفر ساعت ویژه خواهران بوده است.
به گزارش ایرنا، آموزش‌های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، در چهار بخش کشاورزی، خدمات، صنعت، فرهنگ و هنر است.
کارآموزان زنجانی طی سال گذشته در مراکز فنی و حرفه ای و آموزشگاه های آزاد استان پنج میلیون و 500 هزار نفر ساعت مهارت فنی آموختند.
از این میزان آموزش بیش از سه میلیون و 6 هزار نفر ساعت مربوط به مراکز فنی و حرفه ای سطح استان و بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر ساعت به آموزش آموزشگاه های آزاد استان مربوط می شود.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.