به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه خرمدره، با اشاره به هفته ازدواج، افزود: اینکه از ابتدای زندگی تمامی امکانات فراهم باشد فرهنگ غلطی است و خداوند در قرآن فرموده فرزندان خود را به ازدواج هم درآورید که خداوند از فضل خود آنها را بی نیاز می کند.
وی با اشاره به اینکه ازدواج موجب اصلاح اخلاقی و امنیت اجتماعی می شود، اظهار کرد: ایمان، اعتقاد، هم کفو بودن، اخلاق نیکو و اصالت خانوادگی باید ملاک های انتخاب همسر باشد.
امام جمعه خرمدره با اشاره به آغاز هفته دولت و تبریک این روز به دولتمردان، ابراز کرد: امید است ایجاد اشتغال هم و غم مسئولان قرار گیرد که جوانان ما از مشکل بیکاری بسیار زجر می برند.
وی با تسلیت به مناسبت شهات امام محمد باقر(ع)، خاطرنشان کرد: زندگی ایشان ادامه زندگی و راه امام سجاد (ع) بود که به دلیل سخت گیری خلفای آن دوران متوقف مانده بود.
حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: امام محمد باقر (ع) مبارزه با انحراف در معارف اسلامی و جلوگیری از جعل حدیث را سرلوحه کار خود قرار داد.
وی افزود: اقدامات تشکلی و پراکندن بذر علم و معرفت از دیگر اقدامات امام محمدباقر (ع) بود.
وی در ادامه به روز سوم شهریور مصادف با اشغال ایران توسط متفقین و 6 شهریور، کشتار حاجیان ایرانی در مکه و نیز روز مبارزه با تروریسم اشاره کرد.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.