به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه این شهر، با اشاره به هفته دولت، افزود: مدیریت جهادی مترادف تلاش‏ بی ‏وقفه، عاشقانه و تمام عیار در خدمت خالصانه به مردم مبتنی بر مبارزه انقلابی در همه عرصه ‏های علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی با نیت الهی و توکل به خدا جهت نیل به اهداف والای جامعه و مردم و رفع موانع موجود است.
وی تصریح کرد: دولت دوازدهم باید در 40 سالگی نظام، ضمن پرهیز جدی از ضعف‏ های دولت‏ های قبلی، نمادی عینی از عصاره فضائل 11 دولت پیشین باشد.
امام جمعه ابهر خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های متعدد به برخی از شاخص های برجسته دولت مطلوب اسلامی اشاره کرده که سلامت اعتقادی و اخلاقی، خدمت به خلق، عدالت، سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد نمونه ای از این شاخص ها است.
وی تاکید کرد: سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد، چهارمین شاخص دولت مطلوب از نگاه رهبر انقلاب اسلامی است، ایشان منصب حکومتی را جایگاه وسوسه انگیز قدرت و منابع مادی معرفی می کنند، که مانند یک چشم بصیر دائم باید مراقب بود دستگاه تحت مدیریت از وسوسه فساد، دور و در امان بماند.
حجت الاسلام رحیمی در ادامه به روز عرفه اشاره کرد و افزود: یکی از بزرگترین نعمت های الهی که به انسان ارزانی داشته این است که اجازه داده او را بخواند برای بهره برداری از این نعمت بزرگ، آگاهی نسبت به ارزش، اهمیت و عظمت دعا، شناخت آداب، شرایط، آفات و موانع اجابت دعا، همچنین آشنایی با سیره عملی پیشوایان اسلام در این زمینه ضروری است.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.