به گزارش خبرآنلاین؛  شهرام طهماسبی در دومین جلسه ستاد گرامی داشت هفته دولت، از برگزاری جشنواره شهید رجایی در استان زنجان طی هفته دولت خبر داد و گفت: توسعه و ترویج فرهنگ عدالت گستری، خدمت به مردم در نظام اداری و ترویج فرهنگ کار تیمی و نیز سنجش کارامدی، بهره وری و پاسخگویی از اهداف برگزاری این جشنواره می باشد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان یادآور شد: در این جشنواره از یک بخشدار نمونه، دهیار نمونه همچنین از یک معلم، صنعتگر، کشاورز، پلیس، ورزشکار، تولیدکننده، خبرنگار و نخبه نمونه از شهرستان های استان قدردانی خواهد شد.
این مقام مسئول اعلام کرد: بیش از ۵۱ دستگاه اجرایی در ارزیابی عملکرد و انتخاب برگزیدگان مشارکت داشته اند.
وی  ابراز امیدواری کرد: در سنوات آینده، دستگاه های اجرایی که بیشترین برون سپاری خدمات و استفاده از دولت الکترونیک را داشته اند نیز مورد ارزیابی قرار گیرند تا با تقویت دولت الکترونیک، زمینه فساد و ملاحظات اداری در دستگاه های اجرایی کاهش یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: برنامه های تولیدی بزرگداشت هفته دولت در هفت بخش کشاورزی، انرژی، زیربنایی، رفاه اجتماعی، سلامت و جوانان، سرمایه گذاری و گردشگری و نیز فرهنگ و آموزش در دست تهیه قرار گرفته است که در ایام هفته دولت از شبکه اشراق پخش خواهد شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 722068
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.