به گزارش خبرآنلاین به نقل از اطلاع رسانی استانداری زنجان، اسداله درویش امیری در بازدید از پروژه های عمرانی شهری زنجان و تقاطع سیدالشهدا، با بیان اینکه پروژه سیدالشهدا به عنوان یکی از پروژه های طولانی در شهر زنجان لقب گرفته است، اظهار کرد: کندی اجرای پروژه و طولانی تر شدن آن از سوی شهروندان و افکار عمومی زنجان قابل پذیرش نیست.
وی با بیان اینکه تمامی پیمانکاران پروژه های اجرایی در کشور مطالباتی دارند، افزود: اگر قرار باشد پیمانکاران پروژه های اجرایی کشور هر کدام به دلیل پرداخت نشدن نقدی و به موقع تمامی مطالبات خود اقدامات اجرایی را متوقف کنند، تمام پروژه های کشور تعطیل می شود.
استاندار زنجان به شرایط و مطالبات مالی پروژه و پیمانکاران در استان اشاره و تاکید کرد: نباید این مطالبات بهانه ای برای کندی و توقف پروژه باشد و نصب کامل کابل ها، برچیدن پایه های موقت، تکمیل قرنیز و نرده ها اقدامات اجرایی پیچیده ای نیست و باید در زمان کوتاه طبق تعهد توسط پیمانکار به اتمام برسد.
وی با بیان اینکه حمایت لازم برای برطرف شدن مشکلات مالی این پروژه انجام می شود، افزود: ضروری است پیمانکار پروژه با افزایش شیفت ها و ساعات کاری نسبت به تسریع عملیات اجرایی اقدام کند و بدبینی ایجاد شده توسط مردم زنجان نسبت به این پروژه را به اتمام برساند.
درویش امیری با تصریح بر اینکه استانداری زنجان هیچ گونه تعهدی در خصوص تامین منابع مالی پروژه تقاطع سیدالشهدا ندارد، افزود: استانداری نمی تواند برای پروژه های شهری هزینه ای پرداخت کند اما حمایت های لازم برای کمک به شهرداری جهت تامین منابع مالی و تسریع در انجام امور را خواهد داشت.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 716929
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.