سرهنگ جعفر کردلو روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، ارزش این تعداد گوشی قاچاق کشف شده را یک میلیارد و 300 میلیون ریال اعلام کرد.
وی افزود: پلیس شهرستان ایجرود در راستای مبارزه جدی با قاچاق کالا و در پی دریافت گزارشات واصله مبنی بر اینکه فردی اقدام به قاچاق گوشی تلفن همراه می کند رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داد و با تشکیل تیم ویژه اقدام به کنترل نا محسوس مسیر ارتباطی بیجار - زرین آباد به منظور کشف این کالای قاچاق کرد.
کردلو خاطرنشان کرد: پلیس در این راستا به یک دستگاه خودرو پیکان مشکوک شد و پس از توقف خودرو، آن را مورد بازرسی قرار داد و با کشف گوشی های تلفن همراه، پرونده ای را تشکیل و متهم پرونده را به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی کرد.
به گزارش ایرنا، هفتم فروردین امسال نیز پلیس شهرستان زنجان موفق به کشف و ضبط 103 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق از 2 واحد صنفی در یکی از خیابان های شهر زنجان کشف شد.
26 اردیبهشت سالجاری نیز، 264 دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش یک میلیارد ریال از سوی پلیس شهرستان طارم و در بازرسی از یک دستگاه خودرو پیکاپ کشف و ضبط شد که به مقصد تهران حمل می شد.
اول مردادماه سالجاری نیز پلیس آگاهی شهرستان خدابنده موفق به کشف و ضبط 291 دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال از یک دستگاه خودرو پیکان وانت در مسیر ارتباطی زنجان - بیجار شد.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.