وزیر فرهنگ وارشاد اسامی با بیان اینکه امروز رسانه به یک قدرت نرم جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: برای تامین منافع دشمن از قدرت نرم استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی امروز در سفر یکروزه به استان زنجان و شرکت در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اینکه استان زنجان یکی از استان‌های موفق در تجلیل از فرهیختگان فرهنگی و مذهبی بوده است،  گفت: در حال حاضر 2 هزار و500برنامه در حال اجرا در کشور است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اجرای برنامه های گوناگون در سطح کشور در دهه کرامت ، اظهار داشت: موتور محرکه نطام و دولت مردم هستند.

وی ، با بیان اینکه مجموعه شاخص ها و آمار ها نشان دهنده  این است که ادامه برنامه‌های گذشته امکان نداشت، ادامه داد: لازمه حرکت در کشور تغییر ریل توسعه بود .

این مقام مسئول کشوری در استان  ادامه داد: استان زنجان می تواند پرچمدار فرهنگی و وفاق ملی در سطح کشور باشد.

صالحی امیری با بیان اینکه زنجان می تواند با استفاده از ظرفیتهای غنی و مردم سخت کوش و جامعه دین مدار و اخلاق گرا به یکی از کانونهای توسعه و رشد تبدیل شود ، اضافه کرد: استان زنجان باید در این دولت به استان توسعه یافته و برخوردار تبدیل شود.

وزیر فرهنگ وارشاد اسامی با بیان اینکه امروز رسانه به یک قدرت نرم جهانی تبدیل شده است،  تصریح کرد: برای تامین منافع دشمن از قدرت نرم استفاده می کند.

وی با اشاره به اینکه امروز انقلابی  بودن شعار نیست بلکه شعور است،  ادامه داد: امروز تلاش برای حل مشکلات مردم اولویت دولتمردان انقلابی است.

صالحی امیری ، در ادامه با بیان اینکه  ما برای اثبات بی گناهی و ناکامی خود ازمقدسات استفاده نمی کنیم ، اظها ر داشت: ما دارای دولت زمینی با رضایت و اعتماد مردم هستیم.

وی وحدت و انسجام و وفاق ملی را در کشور مهم ارزیابی کرد و گفت: کوبیدن بر طیل نفاق همصدایی با دشمن است و امروز بیش از هر زمان دیگر به وفاق نیاز داریم.

صالحی امیری با بیان اینکه امروز شاهد سوء تغدیه فرهنگی در جامعه مواجه هستیم ، ادامه داد: امروزه ارتباطات خانوادگی به کمتر از 20 دقیقه رسیده است.

وی، فضای مجازی را یک فضای واقعی برشمرد و گفت: امروز باید با تولیدات محتویات گسترده اقدامات اساسی در الویتهای خانوادگی و اخلاق و آسیبهای اجتماعی و اقتصادی مقاومتی داشته باشیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.