به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، فرامرز نیک سرشت در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان بر ضرورت حفظ انسجام مدیران در سطح ملی و استانی تاکید کرد و افزود: برای دستیابی به توسعه و پیشرفت راهی جز وحدت و انسجام وجود ندارد و اگر وحدت را رویه خود قرار ندهیم مردم در استان و کشور آسیب خواهند دید.
وی با بیان اینکه دولت شرایط مناسب برای جذب سرمایه گذار در کشور را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: با این وجود، آن گونه که شایسته است اراده و نگاه قابل انتظار به جذب سرمایه و درآمدهای ملی در برخی مدیران استانی مشاهده نمی شود.
نیک سرشت تاکید کرد: همه مدیران باید بر اساس اختیارات خود، در بازه محدود و موقعیت جغرافیایی که مسئولیت دارند به نحو احسن به تکالیف خود عمل کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان وجود انتقادات سازنده را عامل پیشرفت در جامعه عنوان کرد و افزود: باید بتوانیم کم‌هزینه‌ترین راه را برای توسعه اقتصادی کشور انتخاب کنیم و در عین حال اجازه سوء استفاده به دشمن را نیز ندهیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان با بیان اینکه در زمان حاضر سه میلیون جویای کار در کشور وجود دارد و هر ساله نیز 700 هزار نفر به این رقم افزوده می‌شود، خاطرنشان کرد: رفع مشکل بیکاری، ارتقاء سطح معیشت و بهبود وضعیت اقتصادی مردم باید به عنوان دغدغه اصلی مدیران از سوی همه قوا و نهادها مورد توجه قرار گیرد.
نیک سرشت با بیان اینکه در شرایط حاضر، کشور در حوزه‌های مختلفی از جمله سیاست و امنیت به ثبات دست یافته است، افزود: با این وجود، دغدغه معیشت و اقتصاد در جامعه هنوز برطرف نشده و این موضوع ‌تکلیفی بر عهده مسئولان است که اگر دین خود را ادا نکنند باید در مقابل آیندگان و تاریخ پاسخگو باشند.
7312/6085
دریافت: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.