محمود سیفی‌نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بر اساس آمار 92 درصد این طرح به درستی در مدارس استان اجرا شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: این طرح باعث می شود تا علاوه بر نوآوری و خلاقیت در معلمان ، دانش آموزان نیز با فرهنگ بومی منطقه در درس مربوطه آشنا شوند.
سیفی نیا با بیان اینکه تا کنون چهار همایش علمی در سال تحصیلی 95 - 96 برگزار کرده ایم، گفت: از این تعداد یک همایش در سطح کشوری و مابقی در سطح استان برگزار شده است.
وی اظهار کرد: در این سال تحصیلی 556 نفر از معلمان در برنامه های پژوهشی این معاونت شرکت داشته اند، همچنین بیش از 400 نفر نیز در بیش از 10 دوره و کارگاه حاضر شدند.
معاون آموزش و پرورش زنجان با اشاره به اهمیت توسعه تولید محتوای الکترونیکی در استان مدرس استان، تصریح کرد: 76 درصد فرهنگیان به طور میانگین در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی سال 95 مشارکت داشتند.
وی افزود: 48 درصد دانش آموزان استان، از شبکه ملی رشد( متعلق به اموزش و پرورش) که در بستر فضای مجازی قرار گرفته و محتوای غنی و تکمیلی دارد، بهره مند شده اند.
سیفی نیا با اشاره به ضرورت تربیت انسان‌های موفق و توانمند در فضای مدارس، ابراز کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که استفاده از محتواهای آموزشی نوین به رویکرد اصلی در مدارس تبدیل گردد.
به گزارش ایرنا، مدارس استان زنجان در سال تحصیلی 95-96 پذیرای بیش از 180 هزار دانش آموز بود و 15 هزار معلم نیز مسئولیت تدریس دانش اموزان را بر عهده داشتند.
3216/8068
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.