مرتضی ممیزی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد پرونده های تشکیل شده در حوزه قاچاق پوشاک 94 فقره بوده است.
وی اظهار کرد: قاچاقچیان سیگار نیز با تشکیل 24 فقره پرونده در مدت مشابه، بیش از 10 میلیارد ریال جریمه شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: قاچاق البسه، سیگار، لوازم خانگی، لوازم آرایشی، گوشی تلفن همراه به ترتیب بیشترین نوع قاچاق در استان زنجان به شمار می روند.
ممیزی تاکید کرد: طی چهار ماهه امسال یک هزار و 477 فقره پرونده در این اداره کل تشکیل و با عملکردی بیش از 100 درصد، قریب همین تعداد پرونده بررسی و مختومه شده اند.
وی با تشریح بیشترین شکایات مردمی، گفت: درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور خرید، گرانفروشی و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی به ترتیب بیشترین موضوع شکایت از اصناف زنجان است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به پرونده قاچاق سوخت به میزان 31 هزار و 800 لیتر نفت سفید و نفت گاز، تصریح کرد: بعد از بررسی ها، ارزش این سوخت 550 میلیون ریال قیمت گذاری شد و حکم صادر شده، جریمه فرد خاطی به میزان 954 میلیون ریال و ضبط سوخت به نفع دولت است.
به گزارش ایرنا، قریب پنج هزار پرونده در اداره کل تعزیرات حکومتی زنجان طی سال 95 تشکیل و بیش از پنج هزار پرونده بررسی و مختومه شده است.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.