مدیرکل ثبت احوال استان زنجان، امضای دیجیتالی را از ویژگی‌های کارت ملی هوشمند بر شمرد و گفت: این کارت غیر قابل جعل است .

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان علی شفیعی، مدیرکل ثبت احوال استان زنجان، امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران،  با اشاره به ارائه خدمات کارت هوشمند ملی، اظهار داشت: این کارت دارای مزایایی منحصر بفرد برای شناسایای افراد برای ورود به دولت الکترونیکی است.

شفیعی با بیان اینکه هویت افراد از طریق این کارت وتطبیق اثر انگشت است، ادامه داد: این کارت صرفا با اثر انگشت فرد فعال می‌شود.

وی،امضای دیجیتالی را نیز از ویژگی‌های کارت ملی هوشمند بر شمرد و گفت: این کارت غیر قابل جعل است .

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان،  در ادامه با اشاره به تعویض به اقدام این کارت تا پایان سالجاری است ، گفت افراد باید هر چه سریع تر نسبت به تعویض  کارت ملی هوشمند اقدام کنند.

این مقام مسئول در استان زنجان، با اشاره به مراجعه افراد به 37 ایستگاه کاری استان برای تعویض کارت هوشمند اضافه کرد: حدود 40 درصد واجدین شرایط استان این کارت هوشمند را دریافت کردند.

وی، با اشاره به جمعیت یک میلیون و 57 هزار نفری استان گفت: ظرفیت روزانه برای اخذ درخواست 1600 مورد است.

شفیعی با بیان اینکه توانایی 40 هزار نفری ماهانه تعویض کارت شناسایی هوشمند در استان وجود دارد، تاکید کرد: افراد با مراجعه به سایت با پیش ثبت نام می توانند ثبت نام را انجام دهند.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان، با اشاره به هزینه ثبت‌نامی 20 هزار ریالی ارائه این خدمات یادآور شد: این مبلغ با مراجعه پیشخوان‌های دولتی و پستی باید مبلغ 8 هزارتومانی پرداخت نمایند.

شفیعی با اشاره به وجود 25هزار کارت آماده در ثبت احوال استان زنجان گفت: در خواست می‌شود افراد با مراجعه به این مرکز کارت‌های خود را تحویل بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.