به گزارش خبرآنلاین؛ سید بیوک موسوی در دیدار با کارکنان اداره کل بهزیستی استان زنجان که به مناسبت آغاز هفته بهزیستی برگزار شد، با بیان اینکه گسترش آسیب های اجتماعی در جامعه می تواند نگرانی های و تنش های جدی به دنبال داشته باشد، افزود: با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی که ماموریتی در این حوزه دارند و با مشارکت مردم و موسسات خیریه می توان آسیب های اجتماعی را کاهش داد.
معاون استاندار زنجان در ادامه با اشاره به برخی اتفاقات اخیر و معضلات اجتماعی، رویدادهای ناگوار اجتماعی را نیازمند بررسی موشکافانه و پژوهش ها و علت یابی دقیق عنوان کرد و افزود: باید علت هایی که موجب بروز بحران های اجتماعی در جامعه می شوند شناسایی و برطرف شوند.
موسوی با طرح این سوال که چرا با وجود گرایش های دینی و مذهبی در جامعه شیعی و علوی ایران باید حوادث ناگوار اجتماعی را شاهد بود، از دستگاه های اجرایی متولی خواست تا مردانه وارد میدان شده و علت یابی های دقیقی از بحران های اجتماعی داشته باشند.
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود، با اشاره به آغاز هفته بهزیستی، تعیین روز بزرگداشت سازمان های مختلف را فرصت مناسبی به منظور تبیین ماموریت ها و خدمات دستگاه های اجرایی در حوزه های مختلف دانست و اظهار کرد: در این ایام با احصاء ماموریت های سازمانی هر دستگاه، ضمن تقدیر و ستایش فعالین و کارکنان آن حوزه، مردم بیش از پیش با خدمات و دستاوردهای دستگاه های اجرایی آشنا می شوند.
وی خدمات سازمان بهزیستی کشور به جهت بازگرداندن دوباره زندگی و هویت به انسان های دردمند و نیازمند، بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: خدمات سازمان بهزیستی قابل ستایش است و هرکس کار خیری در دنیا انجام دهد قطعا پاداش آن را خواهد دید.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 703020
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.