حمید میرزایی فرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به ظرفیت های پیشرفت و توسعه شهرستان خدابنده در بخش های مختلف اشاره کرد و افزود: اکنون فصل همدلی و وحدت برای جبران عقب ماندگی های این شهرستان است.
وی با بیان اینکه در چهار ساله دولت تدبیر و امید اقدامات و فعالیت های قابل توجهی در بخش های زیرساختی شهرستان خدابنده انجام شده است، خاطرنشان کرد: خدابنده بیشترین نفع را از اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان برده و اقدامات دولت یازدهم در حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان بسیار برجسته است.
میرزایی فرد به مشارکت حماسی مردم در انتخابات و رای دوباره آنان به تداوم دولت دکتر روحانی اشاره کرد و ادامه داد: این دولت برخاسته از بطن نظام است و در عرصه خدمت رسانی و برآورده کردن انتظارات مردم باید از حمایت برخوردار شود.
سرپرست فرمانداری شهرستان خدابنده از بهره برداری از عملیات گاز رسانی به 25 روستا و یک شهر این شهرستان در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: اگر چه طی چهار سال گذشته اقدامات زیرساختی خوبی در حوزه راهسازی، گاز رسانی و آبرسانی در خدابنده انجام شده و این شهرستان در برخی شاخص های برخورداری به میانگین استانی رسیده است ولی همچنان کمبود هایی وجود دارد که امیدواریم با انسجام مسئولان و همراهی مردم در آینده ای نه چندان دور رفع شوند.
شهرستان خدابنده با چهار بخش، هفت شهر و بیش از 220 روستای دارای سکنه، 164هزار نفر جمعیت دارد.
این شهرستان در جنوب استان زنجان واقع شده و با حدود پنج هزار کیلومتر مربع وسعت، یک چهارم مساحت این استان را به خود اختصاص داده است.
7312/8068
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.