به گزارش ایرنا ، سید بیوک موسوی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانداران قبلی و جدید شهرستان خدابنده به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اشاره کرد و افزود: متاسفانه بد اخلاقی های زیادی هم در سطح ملی و هم در سطوح استانی و شهرستانی در این انتخابات اتفاق افتاد که تاثیرات منفی در پی داشت.
وی ادامه داد: تقسیم جامعه به 96 درصدی ها و 4 درصدی ها از جمله این بداخلاقی ها بود چنانکه چند روز گذشته دیدیم که منافقین چه خیمه شب بازی هایی با استناد به این قبیل تقسیم بندی ها در کشور، به راه انداخته بودند.
موسوی اظهار کرد: در واقع چنین تقسیم بندی هایی که معلوم نیست بر چه اساسی انجام می شود، جامعه را دوقطبی می کند نه تقسیم بندی اصول گرایی و اصلاح طلبی که از ابتدای انقلاب به نوعی وجود داشته است.
وی با بیان اینکه ایراد اتهام فساد و ناکارآمدی به مسئولان دولتی سبب ایجاد دو قطبی در جامعه است، خاطرنشان کرد: اگر دولت یازدهم نسبتی با فساد داشت پس چرا افرادی که در دولت های نهم و دهم بودند را دستگیر می کنند.
موسوی به بروز بداخلاقی ها و نشر دروغ ها پیرامون سند 2030 در ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: می خواهیم با بداخلاقی ها چه چیزی را ثابت کنیم، این حرکت که با پول و امکانات حاکمیت مطالبی را به دروغ راجع به سند 2030 چاپ و در روستاها تکثیر کنیم، نه شرعی و نه انسانی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: بعضی از تریبون ها در جامعه ما نماد دین و مذهب و معنویت است و ما باید از آن ها اخلاق، معنویت و کرامت یاد بگیریم.
وی به ضرورت سعه صدر مسئولان اشاره کرد و افزود: ما هر اندوخته ای داریم از نفس قدسی علمایی است که اخلاق و تفسیر به ما گفته اند و دروغ نگفتن را به ما یاد دادند.
وی تصریح کرد: اگر اختلافی وجود دارد با گفت و گو باید در پی حل آن بود نه اینکه از پشت تریبون ها و بلندگوها با همدیگر حرف بزنیم.
موسوی به لزوم وجود فضای نقادی در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: ما مداحی و ستایش از دولت را هم قبول نداریم بلکه انتظار داریم نصیحتی که به مجموعه دولت می شود موجب کمال و رشد شود نه اینکه آمیخته با تخریب و بداخلاقی باشد.
وی با بیان اینکه مردم با امید به آینده به راه و روشی در انتخابات رأی دادند، خاطرنشان کرد: این راه و روش مورد تایید کلیت نظام نیز هست چرا که در عرصه انتخابات حضور داشت و مورد اقبال از سوی مردم قرار گرفت.
موسوی به ضرورت تلاش برای پی گیری تحقق شعار 'اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال' اشاره کرد و افزود: تحقق این شعار با به جان هم افتادن، نزاع ها و کشمکش های سیاسی میسر نمی شود بلکه نیازمند فضای آرام و توام با همدلی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه نیازمند خانه تکانی مدیریتی در استان هستیم، گفت: این خانه تکانی نه از باب سیاسی که به لحاظ اجرایی، مدیریتی و اجتماعی البته با رعایت همه موضوعات و حرمت افراد در استان لازم است.
وی بر لزوم توجه به حقوق شهروندی اشاره کرد و افزود: سخن از حقوق شهروندی کار انتخاباتی و تعارف نبود بلکه یک باور و اعتقاد است.
به گزارش ایرنا در این مراسم حمید میرزایی فرد به عنوان سرپرست فرمانداری خدابنده معرفی و از خدمات سه و نیم ساله باب الله فتحی در این سمت قدردانی شد.
6085/7312
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.