به گزارش ایرنا، آیت الله کاظم صدیقی شامگاه یکشنبه در همایش تجلیل از ذاکر اهل بیت(ع) حاج اصغر گنج خانلو (زنجانی)، افزود: دیده می شود گاهی دولتمردان حاشیه سازی می کنند، در حالی که به جای پرداختن به این موضوعات باید راه های رزق و زندگی را برای فقرا هموار کنند.
امام جمعه موقت تهران ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب هم اکنون بار سنگین دفاع از حقوق مسلمین را به دوش می کشند و ایثار در زندگی ایشان موج می زند، مردم بدانند ولایت حقیقت سیاسی اسلام است.
آیت الله صدیقی با بیان اینکه به دنیا آمده ایم تا در سه بعد، خدا را از خود راضی کنیم، این سه شاخص رفتار، اخلاق و عقیده است و رفتار درست، بستر اخلاق و صفت های الهی در اشخاص خواهد بود.
وی افزود: اگر رفتار و اخلاق به طور صحیح در افراد پایه گذاری شد، چارچوب عقیده وی نیز به درستی شکل خواهد گرفت.
امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: بدون برائت جستن از دشمنان در اسلام(تبری)، دوستی با خدا و اهل بیت(ع)(تولی)، معنا ندارد.
آیت الله صدیقی با اشاره به شاخص های مهم زندگی حاج اصغر زنجانی، گفت: وی در طول زندگی نشان داده فردی متفاوت بوده و همواره خود را وقف مجالس ائمه اطهار(ع) کرده است.
به گزارش ایرنا، ذاکر اهل بیت(ع) حاج اصغر گنج خانلو بیش از پنج دهه خادمی این دودمان را دارد و هم مبارز انقلابی، رزمنده دوران جنگ و پدر شهید است.
مراسم تجلیل از حاج اصغر گنج خانلو برای قدردانی از تلاشهای بی بدیل این مداح اهل بیت(ع) در ترویج فرهنگ حسینی، در حسینیه اعظم زنجان با حضور شماری از مسئولان و شخصیت های کشوری، لشگری و ذاکران ائمه اطهار(ع) و اقشار مختلف مردم زنجان برگزار شد.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.