مدیرکل بیمه تامین اجتماعی استان زنجان، از بخشودگی‌حدود 36 میلیارد و 200 میلیون تومانی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان در این استان خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، مسعود علیاری امروز یکشنبه (18تیر) در جمع خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌های هفته تامین اجتماعی استان زنجان اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی دارای پوشش 40 هزار نفری است.

علیاری، با بیان اینکه این مجموعه ماهیانه در حدود 50میلیارد تومان خدمات ارائه می‌دهد، گفت: در سالجاری این مبلغ به 60 میلیارد افزایش می یابد.

مدیرکل بیمه تامین اجتماعی استان زنجان، با اشاره به افزایش‌حقوق مستمری بگیران، گفت: حداقل این پرداختی‌ها از 900 به یک میلیون و یکصد هزار تومان رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش 80 درصدی این مبالغ گفت: در سالجاری شاهد اقدامات مطلوب در حوزه بیمه ای خواهیم بود، اضافه کرد: استان زنجان دارای 7 کارگزاری بیمه ای است.

علیاری، با اشاره به بخشودگی حدود 15 میلیارد و 200 میلیون تومانی کارفرمایان دارای جرایم تاکید کرد: 670 نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی و 32 نفر به مراکز زیارتی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در حال رایزنی برای تحت پوشش قراردادن 12 هزار نفری بیمه هنرمندان، نویسندگان و هنرمندان هستیم، ادامه داد: مشاوره و راهنمایی ارباب رجوع برای مشترکان تامین اجتماعی راه اندازی شده است.

علیاری خبر از تسهیل بیمه زنان خانه دار داد و گفت : تمامی کارگران تحت پوشش بیمه ای تامین اجتماعی و در صدد رساندن آمار این افراد به سطح 22هزار نفری هستیم.

 وی دراین راستا ادامه داد در صدد الکترونیکی کردن صد دردصدی خدمات بیمه ای تامین اجتماعی به افراد تحت پوشش هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.