ابراهیم قاسمی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات خانه مطبوعات استان زنجان روز چهارشنبه از ساعت ١٠ تا 14 به صورت الکترونیکی برگزار و پس از پایان رأی گیری ترکیب اعضای جدید هیات مدیره این خانه مشخص شد.
وی ادامه داد: بر اساس نتایج به دست آمده احمد سلطانی و عباس محمدی به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره خانه مطبوعات استان و امیر نعمتی نیز به عنوان عضو علی‌البدل در این بخش انتخاب شدند.
قاسمی اظهار کرد: در بخش خبرنگاران، یوسف ناصری، حسین نجاری و احمد حسنی به عنوان اعضای اصلی و سعید مالکی و صغری محمدی به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.
وی افزود: در بخش نمایندگی سرپرستی روزنامه‌های سراسری نیز احمد اسدی به عنوان عضو اصلی و حسن اکبری به عنوان عضو علی‌البدل تعیین شدند.
قاسمی ادامه داد: در بخش نمایندگی خبرگزاری‌ها سکینه محمدی به عنوان عضو اصلی هیأت مدیره خانه مطبوعات استان و ملک‌ناز نجفی به عنوان عضو علی‌البدل برگزیده شدند.
معاون امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در بخش انتخاب بازرس نیز پرویز نجفلو و علی‌اکبر شیوخی نیز به عنوان بازرس انتخابات خانه مطبوعات استان انتخاب شدند.
به گزارش ایرنا بنا بود 10 خرداد انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان زنجان همراه با دیگر استان ها به صورت سراسری برگزار شود ولی به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد نامزدها در این استان و سه استان دیگر برای عضویت در هیات مدیره، قرار شد این انتخابات در 24 خرداد سال جاری برگزار شود که با تمدیدی که از سوی مرکز انجام گرفت، موعد انتخابات به 14 تیر موکول شد.
مرحله دوم انتخابات الکترونیک هیات مدیره خانه های مطبوعات همزمان با زنجان در استان های خوزستان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان نیز برگزار شد.
/60857312
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.