به گزارش ایرنا ، اکرم صدری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تا پایان سال 95 بیش از 3 هزار بانوی ورزشکار سازمان یافته در شهرستان ابهر وجود داشت.
وی افزود: در سه ماه نخست امسال نیز بیش از یکهزار و 500 بانو در این شهرستان در رشته های مختلف ورزشی ثبت نام کرده و دارای بیمه ورزشی هستند.
مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان ابهر یادآور شد: امسال در تمام رده های سنی افراد بسیاری در رشته ورزشی والیبال ثبت نام کرده اند.
وی با اشاره به فعال بودن بسیاری از هیات های ورزشی برای فعالیت بانوان در ابهر، خاطر نشان کرد: برای ارتقای سطح سلامت و روحیه بانوان زمینه های حضور گسترده آنان در رشته های ورزشی مختلف فراهم شده است.
صدری تاکید کرد: با توجه به اینکه نشاط و سلامتی خانواده ها ارتباط مستقیم با روحیه بانوان دارد با برنامه ریزی هایی که در دست اجرا است سعی داریم بانوان بیشتری را به سمت ورزش جذب کنیم.
وی ورزش های همگانی به مناسبت های مختلف و همایش های پیاده روی ویژه بانوان را نمونه ای از برنامه های اداره ورزش و جوانان ابهر برای ایجاد شور و نشاط در بانوان برشمرد.
به گزارش ایرنا ، شامگاه دوشنبه مسابقه دوومیدانی بانوان به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، با همکاری هیات دوومیدانی شهرستان ابهر در 5 رده سنی برگزار شد که استقبال گسترده بانوان را به همراه داشت.
در پایان به نفرات برتر این مسابقه جوایزی از سوی هیئت دوومیدانی ابهر اهدا شد.
7324/8068
خبرنگار: اکرم بیات*** انتشار دهنده : اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.