به گزارش ایرنا، اصغر بیات روز سه شنبه در نشست هم اندیشی روسای هیات مدیره کانونهای بازنشستگان تامین اجتماعی استان افزود: هم اکنون 330 کانون های بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی کشور فعالیت می کنند که طبق برنامه ریزی انجام گرفته منابع مورد نیاز این کانون ها متناسب با تعداد بازنشستگان توزیع خواهد شد.
وی یادآوری کرد: مهمترین دغدغه این کانون ها، رفع مشکلات معیشتی و درمانی بازنشستگان بوده و تلاش می شود این مهم با انجام اقداماتی به حداقل کاهش یابد.
بیات افزود: طی برنامه ششم توسعه مشکلات بازنشستگان به صورت هدفمند توجه ویژه ای شده که تحقق آن نتایج بهتر و مثبتی را به دنبال خواهد داشت.
وی تاکید کرد: در دولت یازدهم و با بینش عمیق مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و اعضای هیات مدیره مسائل حاشیه ای سازمان برطرف شده است.
رییس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور خاطر نشان کرد: این کانون همه توان خود را در مسیر خدمت رسانی به بازنشستگان و رفع مشکلات معیشتی آنها به کار بسته است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه گفت: بازنشستگی آغاز مرحله ای جدید در دوران زندگی به شمار می رود چرا که در این دوره فرد بهترین دوران سبز و جوانی زندگی خود را صرف جامعه کرده و فرصت خوبی برای رسیدگی به امور شخصی ، پژوهشی و مطالعه است.
علی محمدی افزود: هم اکنون بیماستانهای تامین اجتماعی با 220 تختخواب در خدمت رسانی به بازنشستگان و بیمه شدگان فعالیت می کند.
وی، وضعیت امکانات و تجهیزات پزشکی موجود در بخش درمان تامین اجتماعی استان را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: هم اکنون و با افدامات انجام گرفته مدرن ترین تجهیزات پزشکی و درمانی را در 2بیمارستان ، یک پلی کلینیک تخصصی و 4 درمانگاه سرپایی تحت پوشش تامین اجتماعی این استان فراهم شده و خدمات لازم به جامعه بازنشستگان و بیمه شدگان ارائه می شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان خاطر نشان کرد:هم اکنون طرح های توسعه ای سازمان مورد توجه قرار گرفته که افزایش تخت های بیمارستان ها ، اجرای فاز 2 طرح نظام ارجاع داخلی بیماران و ارتقاء هتلینگ مراکز بستری در دستور کار جدی این مدیریت در سال جاری قرار دارد
به گزارش ایرنا، در پایان روسای هیات مدیره کانونها به بیان نظرات و مشکلات و کاستی های کانونها و مطالبات بازنشستگان پرداختند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و 4 درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده در این استان فعالیت می کنند.
علاوه بر آن 228 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 123 داروخانه و آزمایشگاه، 16 درمانگاه، 14 بیمارستان و کلینیک، 33 مرکز رادیو تراپی، سونوگرافی و فیریوتراپی، هشت شبکه بهداشت، 4 مرکز ام آر آی، سی تی اسکن، پزشکی هسته ای، رادیو تراپی کلینیک مهرانه با سازمان تامین اجتماعی این استان طرف قرار داد هستند.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده:اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.