به گزارش ایرنا، رضا پیرایش روز دوشن آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان، افزود: یکی از مهمترین مسائلی که به نظر می رسد باید در راس تیم مدیریت این دانشگاه در کشور مد نظر قرار داده شود، تمرکز زدایی در موضوعات مختلف مدیریتی است.
پیرایش با اشاره به ضرورت کیفیت بخشی سطح آموزش ها در این دانشگاه، افزود: نوع برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که با گزینش مناسب اساتید، رویکردهای ها و کیفیت آموزشی در دانشگاه جامع علمی کاردی شاهد پیشرفت روزافزون این دانشگاه در اهداف خود باشیم.
وی با بیان اینکه در استان زنجان برنامه ریزی برای تمامی مراکز انجام شده، گفت: طبق این برنامه ریزی ها زمان بندی برنامه برای اجرای هر برنامه بوده، همچنین موضوعات فرهنگی - مذهبی در سطح مراکز استان پیگیری شده است.
وی تاکید کرد: طی 2 سال گذشته گام های موثری در تمام مراکز استان برای رفع کمبودها و انطباق سیستم آموزشی با استانداردهای ملی داشته ایم.
پیرایش اظهار کرد: نظارت بر امور دانشگاه ها یکی دیگر از اقدامات موثر در روند مدیریت و رفع عیب های احتمالی در این مراکز بوده است.
پیرایش خاطرنشان کرد: پایش مستمر مدرسان از حیث علمی و به کارگیری افراد حائز شرایط تدریس یکی دیگر از برنامه های مهم انجام شده در این دانشگاه بوده است.
به گزارش ایرنا، حسن طغرانگار در پایان این مراسم به عنوان رییس جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان معرفی و از زحمات 2 ساله رضا پیرایش تقدیر شد.
3216/8068
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.