علیرضا جزء قاسمی، مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان در گفتگو با خبرآنلاین به میزان مطلوبیت کلر باقیمانده در آب اشاره کرد و افزود : در سال گذشته میزان مطلوبیت کلر باقی مانده در آب شرب این استان ۹۹.۸ درصد بوده که استاندارد آن ۹۹و نیم درصد است.
مدیر عامل شرکت آبفای استان در ادامه تصریح کرد : جزء قاسمی گفت : استان زنجان دارای چهار آزمایشگاه است که این آزمایشگاه ها، آزمایشگاه مرکزی کنترل کیفی آب در زنجان، آزمایشگاه میکروبی در شهرستان های ابهر و خدابنده، آزمایشگاه تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان و ماهنشان است.
مدیر عامل شرکت آبفای استان تصریح کرد : سال گذشته در کل شهرهای استان زنجان ۲۶ هزار و ۸۴۷ نمونه آب شرب مورد کلرسنجی قرار گرفت که حد استاندارد آن ۲۵ هزار مورد است.
وی گفت: علاوه بر آزمایش های کلرسنجی بر روی آب شرب، آزمایش های میکروبی در همه شهرهای استان زنجان بر اساس استاندارد انجام می شود.
وی گفت: علاوه بر آزمایش های کلرسنجی که بصورت روزانه از شبکه توزیع و مخازن ذخیره آب انجام می گیرد، آزمایش های میکروبی، فیزیکوشیمیایی و بیولوژیکی نیز مطابق دستورالعمل-های ارسالی شرکت مهندسی آبفای کشور از کلیه منابع تامین آب شرب، شبکه توزیع و مخازن ذخیره آب صورت می پذیرد.

46

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 687638
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.