اصغر شیرمحمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این حادثه که ساعت 21 اتفاق افتاد، بر اثر انحراف به چپ یک دستگاه پراید و برخورد آن با پژو پارس، سرنشین پراید در دم کشته شد.
وی یادآورشد: این حادثه منجر به مصدوم شدن راننده پراید و راننده پژو شد اما راننده پراید بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.
شیرمحمدی به تصادف زنجیره اس ساعت 13 امروز/دوشنبه/ در اتوبان زنجان – قزوین اشاره و اظهار کرد: در این حادثه 6 خودرو با یکدیگر برخورد کردند اما این حادثه مصدوم یا کشته نداشت.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در این حادثه راننده پژو 405 بر اثر خواب آلودگی دچار انحراف به چپ شده و با 2 خودروی دیگر برخورد کرده و سه خودروی دیگر از پشت با آنها برخورد کردند.
وی به وضعیت تردد ترافیک در راه های ارتباطی این استان اشاره و خاطرنشان کرد: هم اکنون در لاین شمالی اتوبان زنجان – قزوین و زنجان – تبریز ترافیک نیمه سنگین است.
شیر محمدی به رانندگان توصیه کرد به حتم پیش از سفر، از سلامت فنی خودروی خود مطمئن باشند، باک بنزین را پر و همه سرنشینان خودرو از کمربند ایمنی استفاده کنند.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: رانندگان هنگام رانندگی در شب، به حتم فاصله طولی را رعایت کنند.
وی اضافه کرد: استفاده از لوازم ایمنی هشدار دهنده هنگام خرابی خودرو و لباس روشن در زمان توقف در شب و به همراه داشتن تجهیزات فنی از جمله لاستیک سالم ضروری است.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.