جواد سلیمی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون هشت کتابخانه فعال در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد هفت واحد آن در مناطق روستایی و یک واحد دیگر آن شهری است.
وی اظهار کرد: شمار کتابخانه های این شهرستان با توجه به افق 1404 بالا بوده و می توان گفت وضعیت مطلوبی در این حوزه وجود دارد.
سلیمی ادامه داد: این شهرستان تا افق 1404 به لحاظ شاخص هایی از قبیل تعداد کتابخانه ، صندلی و زیربنا وضعیت بهتری دارد و اما در خصوص تعداد اعضا باید اقداماتی انجام شود.
وی بیان کرد: هم اکنون هشت کتابخانه فعال این شهرستان 95 هزار و 190 نسخه کتاب دارد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 10.4 درصد رشد دارد.
مسئول امور کتابخانه های سلطانیه ادامه داد: کتابخانه های این شهرستان سه هزار و 960 نفر عضو فعال دارد که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 21.4 درصد رشد نشان می دهد.
وی اظهار کرد: شمار مراجعه کنندگان به کتابخانه های این شهرستان نیز 52 هزار و 89 نفر بوده و این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 39.8 درصد رشد نشان می دهد.
سلیمی خاطر نشان کرد: احداث کتابخانه جدید بر اساس جمعیت مستقر در روستاها و حتی در یک منطقه انجام می گیرد و می توان گفت،این مقوله مهم در سطح شهرستان رعایت شده است.
به گزارش ایرنا ، شهرستان سلطانیه 31 هزار و 500 نفر جمعیت دارد.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.