ایرج دست نشان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در قالب طرح تابستانه ستاد خدمات سفر استان، هم زمان با آغاز سفرهای تابستانی هماهنگی های لازم برای یکسان سازی نرخ جابجایی مسافر در مبدا و مقصد با تشکل های صنفی انجام شده است.
وی با بیان اینکه بازدید هفتگی اکیپ های کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس از موسسات و شرکت های حمل و نقل و پایانه های مسافربری از نیمه خرداد امسال آغاز شده است، ادامه داد: برای سفرهای تابستانی نواقص 38 شرکت حمل و نقلی و نیز پایانه های مسافربری در سطح استان جهت رفاه حال بیشتر مسافران رفع شد.
دست نشان اظهار کرد: طی ایام تابستان عوامل راهداری زنجان در قالب 50 اکیپ ثابت و سیار ضمن استقرار در محورهای جاده ای این استان در کنار دیگر خادمان عرصه جاده وظیفه تامین ایمنی محورهای مواصلاتی استان زنجان را عهده دار هستند.
وی افزود: تکمیل خط کشی راه ها و ترمیم علایم و گاردریل های آسیب دیده، شستشوی علائم افقی و ترمیم رویه راه ها همچنین اصلاح شانه و ابنیه فنی راه ها به ویژه درمسیرهای پرتردد از جمله اقدامات انجام گرفته برای آماده سازی محورهای ارتباطی برای مسافرت های تابستانی است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در زمان حاضر تعداد اتوبوس های فعال در سطح شرکت های حمل و نقل این استان 188 دستگاه است که 78 دستگاه از آنها VIP هستند.
گفتنی است هم اکنون 35 شرکت و موسسه مسافربری در استان زنجان فعال دارند.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، حدود پنج هزار و 600 کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.