به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقرر تروریست ها در سوریه افزود: ایران پیام تامین امنیت را داده است و بهتر است کشورهای منطقه عاقلانه برخورد کنند .
وی اظهار کرد: بدنبال اقدام تروریستی در تهران که حرم امام راحل را که نمود عزت، استقلال ، آزادی است و از سوی دیگر مجلس شورای اسلامی را که نماد دموکراسی و مردم سالاری و قانونمداری را مورد حمله قرار داده شد رهبری فرمودند این ترقه بازی است.
حجت الاسلام خاتمی گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران به مقرر تروریست ها انجام گرفت که پیام هایی مختلفی داشت، اول اینکه اگر دست از پا خطا کیند پاسخ لازم را دریافت خواهید کرد.
وی بیان کرد: این حماقتی را که وزیر جنگ رژیم عربستان گفته بود، جنگ را به داخل ایران می بریم با این اقدام حمله موشکی سپاه بیدار شوند و ببیند در برابر این ترقه بازی چه کرده ایم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: ایران حامی امنیت در منطقه است و پیام دیگر این اقدام ایجاد انسجام ملی اتحاد است که تمامی جریان ها ،مسوولان و مردم و قوای سه گانه با صلابت و قدرت تمام از آن حمایت کردند.
وی خاطرنشان کرد: حضور پر صلابت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس برای ملت مظلوم و مستضعف یک پیام مهم داشت و اینکه ایران اسلامی همواره حامی همه مظلومان و مستضعفان جهان است و این خاصیت جمهوری اسلامی است .
وی اظهار کرد: یک پیام دیگر این راهپیمایی برای سایر کشورهای اسلامی بود و در این ارتباط امام راحل فرمودند: اگر همه جمعیت یک میلیارد و 600 میلیون مسلمان دنیا متحد دست در دست هم دهند اسرائیل منزوی می شود.
امام جمعه زنجان گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس روح امام ر و ارواح شهدا را شاد کردند و این در حالی است مردم مظلوم فلسطین سالها است که زیر حملات رژیم جعلی صهیونیستی و سکوت مرگبار کشورهای عربی و مجامع بین المللی از خانه و کاشانه خود رانده شده اند.
وی بیان کرد: ملت ایران با حضور در این راهپیمایی باشکوه حمایت خود را اعلام و به وظیفه خود عمل کرده اند.
امام جمعه زنجان ادامه داد: تلاش دشمن بویژه رئیس جمهوری آمریکا در اولین سفر به کشوری که به شکل قبیله ای ایجاد و اداره می شود، 50رووسای کشور مسلمان را دعوت کرد و از نظر خودشان ناتوی عربی تشکیل دادند.
وی اظهار کرد: اولین هدف از این کار اسلام هراسی شیعه هراسی وایران هراسی بود و آمریکا می خواهد با فروش تسلیحات پیشرفته به کشور های هدف در بین مسلمانان اختلاف و فرقه ایجاد کند و این مهم امنیت غده سرطانی اسرائیل را تامین می کند.
حجت الاسلام خاتمی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند، تمامی تلاش های دشمنان است که قدس به عنوان مساله اول جهان اسلام نباشد و امنیت رژیم اسرائیل تامین شود که جضور همیشه در صحنه ملت ایران نقشه آنها را بر آب کرد.
وی یادآوری کرد: ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دادند این موضوع مساله اول جهان اسلام است.
امام جمعه زنجان با اشاره به ششم تیر سال 60 سالروز سوء قصد منافقان به جان مقام معظم رهبری گفت: این مشیت خداوند بود ، که این بزرگوار بماندنه تنها ملت ایران بلکه برای جهان اسلام مایه عزت و سربلندی است.
وی خاطر نشان کرد: : هفتم تیر سال 60، شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی شهید مظلوم انقلاب است که بزرگترین انفجار تروریستی بود که 72 یار انقلاب به شهادت رسیدند و به عنوان روز قوه قضائیه نامگذاری شده است که این قو ه در اجرای عدالت در جامعه و رفع مشکلات آن تلاش می کند.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی*** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.