به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری روز چهارشنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان زنجان افزود: ما از آنچه برای مردم و دولت قطر از سوی همزبانان و هم پیمانان سه دهه گذشته آنان پیش آمده خوشحال نیستیم.
وی یادآورشد: باید از این فرصت نهایت بهره را برد و نباید برای افزایش روابط تجاری با قطر، از آنچه که استان در آن ظرفیت دارد یک روز هم با تاخیر برخورد کرد.
درویش امیری به موانع قانونی موجود در پیش روی فعالان اقتصادی این استان اشاره و اظهار کرد: بناست کارگروهی این قوانین و مشکلات ایجاد شده به تبع آنها را شناسایی و به دولت ارسال کند تا اصلاحات لازم بر روی آنها انجام شود.
استاندار زنجان در خصوص مشاغل سخت و زیان آور گفت: به حتم سخت و زیان آور بودن برخی مشاغل مورد قبول کارفرمایان هم قرار دارد اما باید از سودجویی برخی افراد در سخت و زیان آور نشان دادن محیط کاری خود جلوگیری کرد.
وی به بهره برداری از پنجره واحد سرمایه گذاری برای کاهش زمان صدور استعلام واگذاری اراضی دولتی و منابع طبیعی و تغییر کاربری زمین ها اشاره و خاطر نشان کرد: هم اکنون می توان ادعا کرد که زمان رسیدگی به پرونده های سرمایه گذاری به حداقل زمان در شرایط کنونی رسیده است.
درویش امیری تاکید کرد: از سوی دیگر باید دقت داشت که تا چه میزان کارها بر اساس این سیستم انجام می شوند و چه میزان این ساختار به آسان سازی روند رسیدگی کمک می کند.
استاندار زنجان بر لزوم راه اندازی شرکت کشت و صنعت متمرکز با محوریت زیتون در شهرستان طارم تاکید کرد و ادامه داد: با راه اندازی این شرکت کشت و صنعت، تمام تولیدکنندگان، فرآوری کنندگان و صادرکنندگان این محصول منتفع می شوند.
وی اضافه کرد: در قالب فعالیت همین برند می توان ضعف های مربوط به بسته و طراحی برند شناخته شده تولید زیتون را برطرف و وضعیت موجود فرآوری تمام محصولات زیر مجموعه زیتون را ساماندهی کرد.
3001/
تهیه و انتشار: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.