ایرج دست نشان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: طی سه ماهه نخست سالجاری یک هزار و 616 تن آسفالت گرم به منظور لکه گیری مسیرهای شریانی و سه هزار و 493 تن نیز برای بهسازی و آسفالت مسیرهای فرعی در استان زنجان مورد استفاده قرار گرفت.
به گفته وی، تردد کامیون ها با بار اضافه عمده مشکل در خرابی جاده های استان زنجان در مسیرهای اصلی، شریانی و فرعی به شمار می رود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: تردد کامیون با اضافه بار بر سطح آسفالت فشار زیادی را وارد می کند و موجب ترک برداشتن ‌آسفالت جاده ها می‌شود.
دست نشان تاکید کرد: آزاد راه های زنجان – قزوین و زنجان - تبریز، مسیرهای ترانزیت زنجان – میانه و جاده شریانی زنجان - بیجار جز مسیرهای شریانی هستند که برحسب ضرورت عملیات لکه گیری در آنها انجام گرفت.
به گزارش ایرنا، از ابتدای امسال بیش از 3000 کیلومتر از جاده های ارتباطی این استان خط کشی شد که تا پایان سالجاری نیز یکهزارو 500 کیلومتر دیگر به منظور ایمن سازی و کاهش سوانح رانندگی خط کشی می شود.
دستگاه نظارت تصویری و 58 دستگاه تردد شمار در جاده های استان زنجان فعال است.
مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 20 دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزادراه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، حدود پنج هزار و 600 کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.