حجت الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در جمع نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان افزود: همه افراد باید شکرگزار خداوند باشیم که عمر دوباره ای عنایت شد تا در ضیافت الهی ماه مبارک رمضان شرکت کنیم که بدون تردید هرکدام از افراد به اندازه ظرفیت خود از آثار این ماه بهره مند می شوند.
وی تاکید کرد: حفظ این دستاوردها و استفاده بهینه بسیار دشوارتر از ایجاد آن هست همانگونه که حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به لحاظ کمی و کیفی سخت تر از ایجاد آن به شمار می رود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: بیش از 230 هزار شهید برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران داده ایم که از نظر کمی و کیفی هم شخصیت های بزرگ و اثر گذاری در این انقلاب وجود دارد که برخی از آنها همانند شهدای محراب، هفت تیر، ترور و شهدای جنگ تحمیلی در تاریخ بی نظیر و کم نظیرهستند.
حجت الاسلام خاتمی تاکید کرد: همه این شهدا برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن در تلاش بودند چرا که نگهداری آن سخت تر از خود انقلاب است و در این راه هزینه های زیادی پرداخت شده که اعتقاد داریم این هزینه ها سرمایه گذاری است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه هر فردی یک دفعه به دنیا می آید و باید از این فرصت استفاده کند.
حجت الاسلام خاتمی یادآورشد: خداوند برای نیل به کمال بندگان سازوکارهایی انجام داده و فرصت هایی را برای خود سازی و نیل به آن تعریف کرده که یکی از این فرصت ها ماه مبارک رمضان است.
حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه خداوند فرصت را برای رشد و تعالی بندگان قرار داده است تاکید کرد: باید از این فرصت در اختیار به نحو مطلوبی استفاده شود که در این صورت آثار و برکات معنوی آن برای هر کدام از بندگان قابل درک خواهد بود.
درپایان این مراسم از شماری از خانواده های شهدا تجلیل شد.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.