به گزارش خبرآنلاین ،  جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تاکید بر اینکه تابستان امسال به هیچ عنوان کمبود آب نداریم و تلاش می‌کنیم تا تمام نیازهای مشترکین درسراسر استان را تأمین کنیم، که در این بین مردم مدیریت مصرف را فراموش نکنند تا با همراهی مردم تنش آبی برای تابستان امسال نداشته باشیم .
وی افزود : در حال حاضر در سطح استان زنجان بیش از 264هزار مشترک وجود دارد که از این تعداد 60 هزار و 406 فقره مشترک پر مصرف ( دارای مصرف بالای 20 متر مکعب در شبانه روز) هستند که حدود 25 درصد مشترکین را شامل می شود .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تصریح کرد : در راستای کاهش مصرف مشترکین پر مصرف در سطح استان 20 هزار برگه اخطاریه جهت صرفه جویی در مصرف و مدیریت مصرف توزیع شده است .
جزء قاسمی میزان سرانه مصرفی آب مشترکین استان را 200 لیتر در شبانه روز برای هر نفر اعلام کرد و گفت : این میزان در سطح کشور 190 لیتر در شبانه روز است .
وی در ادامه تصریح کرد : روزانه مصرف آب شرب توسط مشترکین 154 هزار متر مکعب می باشد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد افزایش داشته است .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب به منابع تامین آب شرب مشترکین زنجانی اشاره و خاطر نشان کرد : حدود 77 درصد نیاز مشترکین از طریق آب های زیرسطحی ( بیش از 53 میلیون متر مکعب ) و 23 درصد ( بیش از 16 میلیون متر مکعب ) از طریق برداشت از سد تهم تامین می شود .

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 677908
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.