ایرج دست نشان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: احداث ساختمان های پیش ساخته پلیس راه در این مسیرها از سال گذشته آغاز شده و هم اکنون از پیشرفت 70 درصدی برخوردار است.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه قرار بود این ساختمان پایان سال گذشته به بهره برداری برسد، زمستان سخت موجب کندی اجرای این پروژه ها شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: ساختمان پاسگاه های پلیس راه جاده های زنجان - میانه، زنجان - بیجار و زنجان - خرمدره قدیمی و فرسوده شده بود که ساختمان های پیش ساخته جایگزین ساختمان های قدیمی می شود.
به گفته دست نشان، ساختمان های پیش ساخته پاسگاه پلیس راه برگرفته از تکنولوژی های جدید و به روز بوده و از کیفیت مطلوبتری نسبت به ساختمان های قبلی و قدیمی برخوردار است.
به گزارش ایرنا، عملیات زیرساختی این پاسگاه ها از مرداد سال گذشته آغاز شده بود که قرار بود پایان سال 95 به بهره برداری برسد.
هشت پاسگاه پلیس راه در مسیرهای ارتباطی استان زنجان به منظور ارائه خدمات مورد نیاز به رانندگان و مسافران فعالیت شبانه روزی دارند.
37 دستگاه نظارت تصویری و 58 دستگاه تردد شمار در جاده های استان زنجان فعال است.
مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 20 دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزادراه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، حدود پنج هزار و 6000 کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.