سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حادثه نخست که حوالی ساعت 11 صبح پنجشنبه /25 خرداد جاری/ در سه راهی کاوند واقع در جاده زنجان- دندی اتفاق افتاد یک دستگاه وانت پیکان و کامیون به صورت شاخ به شاخ با یکدیگر برخورد کرده و سه نفر مصدوم و به منظور مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی اظهار کرد: راننده کامیون به دلیل انحراف به چپ مقصر این حادثه شناخته شد و متاسفانه راننده خودرو وانت پیکان نیز به علت صدمات و جراحات شدید وارده به کام مرگ فرو رفت.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز گفت: این حادثه رانندگی در کیلومتر ۳۰ جاده دندی - زنجان اتفاق افتاد و عوامل اورژانس مستقر در پایگاه های سهند و چایرلو به محل اعزام شدند.
جواد مرادی افزود: با توجه به شدت حادثه و محبوس شدن مصدومان نیاز به تجهیزات رهاسازی بود بنابراین عوامل هلال احمر نیز در صحنه تصادف حاضر شدند.
وی اظهار کرد: مصدومان این حادثه که از نواحی مختلف بدن دچار آسیب و جراحات شده بودند پس از اقدامات اولیه درمانی به منظور ادامه مداوا به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: همچنین حوالی ساعت 12 ظهر پنجشنبه در مسیر ارتباطی خدابنده - گرماب 'حوالی روستا قازقلو' ، راننده و سرنشین یک دستگاه وانت پیکان به دلیل واژگونی خودرو و سقوط به دره جان باختند.
وی اظهار کرد: این سانحه تلخ و ناگوار رانندگی به علت عدم توانایی راننده در کنترل خودرو ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه رخ داد و حدود ساعت 18 عصر از وقوع این سانحه رانندگی اطلاع حاصل شده بود.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.