فرهاد امندی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوهای جهادی ماه رمضان امسال با همکاری اقضار مختلف محلات در مناطق محروم شهرستان های زنجان، طارم، خدابنده، ایجرود و خرمدره با حضور 150 نفر در حال انجام است.
وی تاکید کرد: با توجه به زمان امتحانات دانشجویان بعد از اتمام این دوره فعالیت اردوهای جهادی دانشجویان در مناطق محروم استان زنجان آغاز خواهد شد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: فعالیت این گروه های جهادی، خدمات رسانی به محرومان و تهیه بسته های غذایی برای آنها، برگزاری کلاس های فرهنگی و کارگاه های آموزشی برای کشاورزان در مبارزه با آفت سن گندم، انجام فعالیت های عمرانی احداث خانه محروم، غسالخانه، خانه عالم، سرویس های بهداشتی برای خانواده های کم بضاعت است.
امندی تاکید کرد: طی سال گذشته 9 هزار و 613 نفر از دانشجویان، فرهنگیان، پزشکان، مهندسان کشاورزی و صنعت در اردوهای جهادی شرکت داشتند.
وی با بیان اینکه 120 گروه جهادی در استان زنجان شناسنامه دار شده است، خاطرنشان کرد: طی سال گذشته 9 هزار نفر از پزشکان به منظور ویزیت، مشاوره و ارائه خدمات درمانی به صورت رایگان در مناطق محروم خدمات ارائه داده اند.
به گزارش ایرنا، علاوه بر این اردوهای جهادی، طرح هجرت سه نیز با مشارکت دانش آموزان دختر و پسر پس از پایان فصل امتحانات با هدف مرمت، زیباسازی و بهسازی مدارس، با رویکرد غنی سازی اوقات فراغت، تقویت احساس مسئولیت پذیری و افزایش مهارت های فنی و کارگروهی شروع به فعالیت خواهند کرد.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.