سرهنگ فریدون اوجاقلو افزود: در راستای مبارزه با پدیده قاچاق کالا، ماموران انتظامی در حین گشت زنی به یک دستگاه وانت نیسان عبوری از مسیرهای ارتباطی این شهرستان، مشکوک و با تمهیدات لازم و علائم هشدار دهنده آن را متوقف کرده و در بازرسی از خودرو این مقدار گردوی قاچاق را کشف کردند.
وی با بیان اینکه سود جویان قصد داشتند این مقدار گردو قاچاق را از طریق مبادی غیرقانونی در بازار داخلی توزیع کنند، ارزش ریالی این گردوها را بیش از 280 میلیون ریال برآورد و اظهار کرد: راننده نیسان وانت به عنوان متهم دستگیر و با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.
****
دستگیری 2 سارق احشام و یک سارق منزل در خدابنده
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: دو سارق که اقدام به ربودن گوسفندان می کردند در منزلی در روستای غلام ویس خدابنده دستگیر شدند.
سرهنگ حسین مصطفایی افزود: این سارقان که روز گذشته از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند در بازجویی های به عمل به سرقت 27 راس گوسفند یکی از اهالی این روستا معترف شدند.
وی همچنین از دستگیری سارق حرفه ای منزل با 9 فقره سرقت در خدابنده خبر داد و اظهار کرد: ماموران کلانتری 11 این شهرستان در پی دریافت گزارشی در خصوص سرقت منزل با انجام کار پلیسی و فنی موفق شدند در این ارتباط متهمی به نام 'ه. م' را شناسائی و دستگیر کنند
مصطفایی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده، این سارق به 9 فقره سرقت منزل معترف شد و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.
****
کشف 130 هزار نخ سیگار قاچاق در زنجان
جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف بیش از 130 هزار نخ سیگار قاچاق توسط ماموران شهرستان ایجرود از درون یک دستگاه خودرو سواری خبر داد.
سرهنگ جعفر کردلو گفت: روز گذشته ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری از مسیر بیجار - خدابنده به یک دستگاه سواری پژو 405 مشکوک شده و دستور ایست می دهند اما راننده بدون توجه به اخطار پلیس به سرعت اقدام به فرار می کند.
وی اظهار کرد: پس از انجام تعقیب و مراقبت، در نهایت این خودرو متوقف و در بازرسی از آن 130 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق که به طور ماهرانه جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.