رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تشریح مراسم راهپیمایی روز قدس در زنجان از این روز به عنوان نماد همگرایی جهان اسلام و دفاع از مردم مظلوم فلسطین یاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید سعید حسینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز دوشنبه (22 خرداد) در جلسه هماهنگی روز قدس و هفته قوه قضائیه با محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر در تهران اظهار کرد: این اقدام تروریستی که با سکوت معنادار آمریکا همراه بود نشان از همراهی سران آمریکا با تروریسم دارد.

وی با بیان اینکه این اقدامات خللی در روحیه ظلم ستیزی و استکبار ستیزی ملت ایران وارد نمی‌کند، خاطرنشان کرد: مردم ایران همواره در صحنه‌های حساس انقلاب در کنار رهبری و ولایت فقیه بوده و هستند.

این مقام مسئول در ادامه به مراسم روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این روز نماد همگرایی جهان اسلام و دفا از مردم مظلوم فلسطین است.

حسینی به مسیر راهپیمایی روز قدس از میدان قائم کوچه مشکی به سمت مصلای خاتم الانبیاء راس ساعت 10 و 30 دقیقه اشاره کرد و گفت: حجت الاسلام شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس به عنوان سخنران در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی در ادامه به برنامه های دیگر دستگاه‌های استان مرتبط با روز قدس اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، شعر و نقاشی، توزیع بروشورهای مرتبط با روز قدس، نصب آب‌پاش در مسیر راهپیمایی برای خنک‌کردن فضای راهپیمایی، پوشش اخبار روز قدس از سوی رسانه‌ها و مطبوعات استان و برپایی ایستگاه نقاشی برای کودکان از اهم این برنامه هاست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: امسال در کنار شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ به اسرائیل، شعارهای مرگ بر انگلیس و مرگ بر آل سعود هم در فضای راهپیمایی طنین انداز خواهد شد.

به گفته وی، این مراسم برای نشان دادن نفرت و انزجار مسلمانان در اقدامات ددمنشانه اسرائیل بر علیه مسلمانان فلسطین است و از آنجائیکه انقلاب اسلامی با شعار حمایت از مظلومان همواره از مظلومان و ستمدیدگان حمایت می کند، مردم ایران در این راهپیمایی با حضوری پرشور حاضر خواهند شد.

این مقام مسئول در ادامه به هفته قوه قضائیه و بازخوانی افشاء حقوق بشری آمریکا هم اشاره کرد و گفت: این انقلاب بر پایه خون شهدا بنا شده است از این‌رو این انقلاب را مدیون خون این شهدا هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.